به گزارش پارس به نقل از تسنیم قاسم دهنوی درمورد مذاکراتش با باشگاه ذوب‌آهن اظهار داشت: من سه روز پیش در باشگاه ذوب‌آهن با مسئولان باشگاه مذاکره کردم. آنها شرایطی را تعیین کردند و من هم شرایط موردنظرم را گفتم. حتی با یحیی گل‌محمدی هم صحبت کردم و با لباس شخصی در تمرینات حاضر شدم تا با همبازی‌هایم دیدار کنم. قرار شد با من تماس بگیرند ولی تا به امروز که خبری نشده است.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا با ذوب‌آهن اختلاف مالی دارد، تأکید کرد: ما در مورد شرایط خودمان صحبت کردیم و همانطور که گفتم قرار شد به من خبر بدهند. در این میان فقط بحث مالی مطرح نبود ولی نکته مهم این است که هنوز خبری از ذوبی‌ها نشده است. من هم تا یکشنبه (فردا) برای ذوب‌آهن صبر می‌کنم و اگر خبری نشد تصمیم دیگری می‌گیرم.
وی در خصوص مذاکراتش با دیگر باشگاه‌ها گفت: من با باشگاهی صحبت نکرده و از تیم‌های دیگر پیشنهاد جدی ندارم. شاید به خاطر اتفاقاتی که دو سال پیش در مذاکرات من با پرسپولیس و سپاهان رخ داد، بعضی از تیم‌ها نسبت به من ذهنیت منفی دارند. حتی وقتی یک عکس در فضای مجازی منتشر می‌کنم بعضی‌ها با کنایه در موردم حرف می‌زنند ولی من اهل حاشیه و جنجال نیستم.