به گزارش پارس به نقل از خبرورزشی هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس توسط نصرا... سجادی معاون وزیر و مسئول اصلی واگذاری سرخابی‌ها انتخاب شد. هیأت مدیره‌ای که هیچ هیجانی ندارد و 3 عضو آن اصلاً تغییر نکرده‌اند. با اعلام سجادی؛ محمد زادمهر، جعفر کاشانی، علی‌اکبر طاهری، حسین عبدی و حمیدرضا گرشاسبی اعضای جدید هیأت‌مدیره پرسپولیس را تشکیل خواهند داد اما در این انتخاب، یک‌سری مسائل مهم وجود دارد... 
جعفر كاشاني؛ يكي از مهم‌ترين و سرشناس‌ترين پيشكسوتان باشگاه پرسپوليس كه از شروع تاريخ اين باشگاه، هميشه در كنار سرخپوشان بوده است. او البته پست سياسي هم داشته و از اين رو، مي‌تواند وزن تحصيلات و كارنامه هيأت‌مديره را سنگين كند. او عضو هيأت‌مديره قبلي هم بود كه پس از دستگيري سياسي، به همراه سايرين از ادامه همكاري با پرسپوليس استعفا داد. هميشه هم حامي سرسخت سياسي بود. كاشاني هفته گذشته و در مصاحبه با رسانه‌ها طوري صحبت مي‌كرد كه انگار مي‌داند ماندني است.

دكتر محمد زادمهر؛ دندانپزشك، شيك و دوست‌داشتني! زادمهر نيز از هيأت‌مديره قبلي به اين هيأت‌مديره منتقل شد. او نيز عضو مستعفي بود. هميشه دغدغه مسائل مالي را داشت و گفته مي‌شد در ابتداي فصل گذشته، با علي دايي بحث‌هايي داشت. او نيز رابطه گرم و صميمانه‌اي با حميدرضا سياسي داشت و چون پيشكسوت پرسپوليس بوده، حضورش در هيأت‌مديره حداقل مي‌تواند يك توجيه داشته باشد.

علي‌اكبر طاهري؛ او رفيق گرمابه و گلستان وزير ورزش است كه مدتي، شركت اتوبوسراني داشت و قبل از آن نيز در ايران‌خودرو با وزير همكاري مي‌كرد. طاهري همان مدير ساكت و گوشه‌‌گيري است كه پس از دستگيري سياسي، به عنوان سرپرست باشگاه كارش را شروع كرد. نقطه ضعف او زماني بود كه نتوانست بازيكنان قدرتمندي براي پرسپوليس در پنجره نقل و انتقالات بين دو نيم‌فصل انتخاب كند و با هر بازيكني كه حميد درخشان به باشگاه آورد، عقد قرارداد كرد از جمله مسعود همامي، ژوزف تادئو، بابك حاتمي، رضا خالقي‌فر و البته مبين ميردورقي! طاهري نيز يكي از مهم‌ترين موافقان سياسي و دوست صميمي او بود. به نظر شما، طاهري كه كارنامه خوبي در فصل نقل و انتقالات ندارد، مي‌تواند مديرعامل باشگاه پرسپوليس شود؟

حسين عبدي؛ چه كسي از رفاقت نزديك بين حسين عبدي و سياسي خبر ندارد؟ عبدي البته جايگاه مهمي نزد وزير ورزش دارد و به خاطر دوستي با اميررضا خادم، حضورش در هيأت‌مديره چندان عجيب نيست. عبدي تا همين چند ماه قبل، مربي پرسپوليس و دستيار درخشان بود ولي حالا لباس مديريت به تن كرده و دلش مي‌خواهد مدير باشد. هر وقت كه به دفتر سياسي در محل باشگاه يا همين ميدان آرژانتين مي‌رفتيد، مي‌توانستيد عبدي را در كنار سياسي ببينيد! حالا او به هيأت‌مديره برگشته است.

حميدرضا گرشاسبي؛ رئيس دفتر سابق وزير ورزش و مديركل كنوني ورزش و جوانان استان تهران. او جانشين محمدحسين نژادفلاح در اداره ورزش و جوانان تهران شده بود و به احتمال زياد جانشين نژادفلاح اين بار در هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس. او قبلاً گفته بود به جاي مزايده‌ها، پرسپوليس و استقلال را به اداره كل بسپارند تا براي اين دو باشگاه، اسپانسر بگيرد و حالا خودش شده عضوي از هيأت‌مديره باشگاه. حضور گرشاسبي به خاطر نفوذي كه در وزارت ورزش و نزد وزير دارد، شايد اتفاق خوبي در اين باشگاه باشد و بتواند كمك‌هاي بيشتري نسبت به قبل از وزارتخانه بگيرد.

هيأت مديره‌اي كه اكثريت آن، از دوستان صميمي حميدرضا سياسي تشكيل شده، موضوع جذابي ندارد كه در موردش حرف بزنيم. زادمهر، طاهري و كاشاني كه در هيأت‌مديره قبلي هم حضور داشتند، عبدي و گرشاسبي نيز به خاطر نفوذشان در وزارت ورزش، به اين هيأت‌مديره آمده‌اند اما عدم حضور محمدحسين نژادفلاح و وجود ردپاي پررنگ سياسي و البته خادم در انتخاب اعضا در نوع خود بسيار جالب توجه است.

اين هيأت‌مديره حتي يك عضو «سياسي صرف» هم ندارد اما سياسي‌ترين هيأت‌مديره تاريخ پرسپوليس است چراكه دوستان حميدرضا سياسي در آن گرد آمده‌اند!