سوشا مکانی پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در هر دو نیمه موقعیت زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و خیلی بدشانس بودیم. 

وی ادامه داد: تیم ما خیلی خوب تمرین می‌کند و در بازی‌ها هم از حریف خود برتر است اما هم مقابل ذوب‌آهن و هم مقابل ملوان با وجود برتری نتوانستیم بازی را ببریم و خودمان هم نمی‌دانیم دلیل عدم نتیجه‌گیری‌مان چیست. 

مکانی در پاسخ به این سوال که آیا در صحنه گل از مدافعان تیمش دلخور بود، گفت: نه، مقصر مدافعان نبودند بلکه در صحنه‌ای که ضربه زده شد پژمان نوری دو قدم جلوتر از من بود و زاویه دید من را کاملا کور کرده بود. حتی ضربه اول را شانسی مهار کردم و در حالی که توپ را ندیدم به دستم برخورد کرد و جلوی نوری افتاد. اعتراضم در آن صحنه به کمک داور بود و فکر کردم باید آفساید می‌گرفت که البته آفساید نبود. 

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه مشکل تیمش واقعا چیست، گفت: من فقط ناراحتم که چرا حریفان مقابل ما حرفی برای گفتن ندارند اما توپ‌هایشان گل می‌شود. نمونه‌اش توپی که در این بازی راحت جلوی بازیکن حریف افتاد اما ضربه پنالتی ما که باید گل می‌شد توسط بازیکن حریف مهار شد. 

وی تاکید کرد: نمی‌دانم اشکال تیم کجاست. تیم بزرگتر دارد و آنها بهتر می‌توانند در این باره اظهار نظر کنند. تنها حرفی که می‌توانم بزنیم این است که ایراد از بازیکنان نیست چرا که آنها تمام تلاش خود را در زمین انجام می‌دهند و اگر نتیجه نمی‌گیریم دلیلش فقط بدشانسی است.