به گزارش پارس به نقل از ایسنا، پیش از این قرار بود رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا طی روزهای جمعه 30 آبان و شنبه اول آذر ماه جاری به میزبانی ازبکستان در تاشکند برگزار شود، اما کنفدراسیون وزنه برداری قاره آسیا به یکباره تصمیم گرفت این رقابتها 3 زودتر از موعد موقرر برگزار شود.

سایت رسمی فدراسیون وزنه‌برداری در خبری با تیتر "خودخواهی آقای دبیرکل" به تصمیمات علی مرادی رئیس اسبق فدراسیون اعتراض کرد و در این باره نوشت: " این تصمیم ناگهانی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا بدون شک مشکلات عدیده ای را برای تیم های شرکت کننده بوجود خواهد آورد چراکه علاوه بر برهم خوردن برنامه تمرینی وزنه برداران، همه تیم های شرکت کننده باید زمان بلیت های خریداری شده را نیز تغییر دهند.

ظاهرا علی مرادی، دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا صرفا به این خاطر که پرواز مستقیم تهران – تاشکند در روزهای جمعه است، زمان برگزاری رقابتهای وزنه‌برداری جام باشگاه های آسیا را تغییر داده تا روز جمعه بتواند با پرواز مستقیم از بکستان به تهران برگردد.

با این تصمیم خودسرانه دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، فاصله زمانی رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جهان و رقابتهای جام باشگاه های آسیا هم به 2 روز کاهش پیدا کرد که این مساله کار را برای ملی پوشان تیم وزنه برداری ملی حفاری دشوار تر می کند."

طبق برنامه جدید، رقابتهای وزنه برداری جام باشگاه های آسیا در ازبکستان درحالی روز سه شنبه 27 آبان با ورود رسمی تیمها آغاز می شود که رقابتهای جهانی وزنه برداری در قزاقستان، روز یکشنبه 25 آبان به اتمام خواهد رسید.

به گزارش ایسنا، همچنین رسول تقیان وزنه‌بردار تیم ذوب آهن قرار است به عنوان یار کمکی برای تیم ملی حفاری در جام باشگاه‌های آسیا وزنه بزند.