به گزارش پارس به نقل از تسنیم، همایون اردلان ضمن ابراز تاسف از اظهارنظرهایی که برخی از چهره های بوکس در مورد فدراسیون کرده اند، اظهار داشت: فکر می کنم شأن ورزش ایران و فدراسیون بوکس بالاتر از این حرف ها باشد و متاسفم که برخی قهرمانان بوکس این گونه در برنامه های تلویزیونی در مورد فدراسیون صحبت کردند. حیثیت بوکس کشور باید حفظ شود و فکر نمی کنم که این اظهارنظرها به سود این رشته باشد.

وی ادامه داد: امروز رسما مدت ۴ ساله ریاست ناطق نوری بر فدراسیون تمام می شود و باید مجمع برگزار می شد به همین دلیل نیز من تاریخ امروز را برای برگزاری مجمع اعلام کردم اما به هر حال وزارت ورزش و جوانان فعلا دستوری در این مورد به ما نداده و کماکان منتظر هستیم. در مورد انتصاب سرپرست برای فدراسیون هم هنوز هیچ دستوری ابلاغ نشده است.

دبیر فدراسیون بوکس تصریح کرد: بهتر است از گمانه زنی در مورد تاریخ برگزاری مجمع بپرهیزیم و منتظر دستور وزارت ورزش و جوانان در این مورد باشیم. همین که بنده امروز را با توجه به پایان دوره ریاست ۴ ساله رئیس فعلی اعلام کرده ام باعث دلخوری برخی مسئولان شده و به همین دلیل بهتر می دانم در این مورد صحبت نکنم.

اردلان در خاتمه گفت: من برای ورزش کار می کنم و پرونده ورزشی من هم گواه این موضوع است. بنده به هیچ وجه برای شخص خاصی کار نمی کنم و ناطق چه در فدراسیون باشد و چه نباشد، من در کنار بوکس می مانم. هدفم خدمت به ورزش است و به هیچ وجه با مسائل دیگر کار ندارم.