به گزارش پارس به نقل از گل، رویارویی مهدی تارتار با پرسپولیس آن هم در چهارمین بازی که او هدایت گستر فولاد را بر عهده دارد می تواند بازی فردای دو تیم را جذاب کند. تارتار درنشست خبری قبل از بازی درباره تیمش و انگیزه هایش برای موفقیت در این بازی گفت.

بازی با پرسپولیس: فردا بازی سختی برای هر دوتیم خواهد بود. پرسپولیس برای باقی ماندن در کورس قرمانی می جنگند و ما هم به دنبال جبران امتیازات از دست رفته هستیم. اگر کیفیت زمین بازی اجازه دهد دیدار خوبی را شاهد خواهیم بود.

محروم و مصدوم: محروم نداریم و سعید مهدی پور تنها بازیکن مصدوم ماست.

بیرون آمدن از بنیان دیزل: ما قصد داشتیم نهایت استفاده را از میزبانی انجام دهیم و در زمین خود بازی کنیم اما شورای تامین با این موضوع موافقت نکرد.

دو برد ابتدایی جرقه بوده؟ : پیروزی های ما جرقه نبود ما بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم. در مقابل استقلال خوزستان هم در نیمه اول بهتر بازی کردیم. بازیکنان خوبی داریم اما در برخی پست ها با کمبود مواجه هستیم که فعلا صلاح نمی دانم در باره این مسائل صحبت کنم.

بازیکنان گسترش: بازیکنان در مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس دوست دارند خود را نشان دهند. ما جوانان خود را توجیه کردیم که به لحاظ پخش مستقیم رقابت مغرور نشوند و بازی خود را به نمایش بگذارند امیدوارم آنها بتوانند شرایط خوبی را در دیدار فردا داشته باشند.

سه امتیاز؟ : با احترامی که برای پرسپولیس قائلیم اما ما از هیچ نامی نمی ترسیم و بازیکنانمان با انگیزه لازم در میدان ظاهر خواهند شد تا سه امتیاز دیدار مقابل پرسپولیس را کسب کنند. ۶ امتیاز از ۳ بازی آمار خوبی است هر چند که در دیدار مقابل استقلال خوزستان انتظار شکست نداشتند.

قول شکست پرسپولیس: ما نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کردیم و به دنبال سه امتیاز هستیم. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. همانطور که در اهواز فکر نمی کردیم دست خالی بازگردیم. اما شرایط به گونه ای رقم خورد که با اشتباه چند بازیکن مان نتیجه را واگذار کردیم.