خرید قالب وردپرس یکی از اقدامات مهم بعد از نصب کردن وردپرس میباشد، در دنیای وردپرس تعداد بسیار زیادی قالب وجود دارد که به زبان فارسی هم ترجمه شده اند اما بهترین قالب وردپرس فارسی کدام است؟ در این مقاله آموزشی شما را با نحوه انتخاب بهترین قالب وردپرس آشنا میکنیم و توضیح خواهیم داد که چگونه بهترین انتخاب را داشته باشید که با انتخاب هوشمندانه قالب وردپرس خوب سایت خودتان را از نظر سئو، کیفیت و کارایی تعبیه و استاندارد سازی بکنید.

_vn

 

سئو قالب وردپرس

بدون شک از اینکه هیچ کسی آدرس سایت شما را ندارد و همه کاربران از طریق جستجو کردن در گوگل سایت شما را پیدا میکنند مطلع هستید. با در نظر گرفتن اینکه حتی اگر بهترین محتوا را در سایت خود داشته باشید، یا اگر یک سایت فروشگاهی هستید ارزان ترین و با کیفیت ترین محصولات را داشته باشید اما اگر تعداد مشتریان یا بازدیدکنندگانی که به سایت شما می آیند بسیار ناچیز و کم باشد شما همه هزینه ای که تا کنون برای سایت خود کرده اید بی فایده بوده است.

هیچ کسی آدرس سایت شما را بلد نیست و همه از طریق جستجو در گوگل وارد سایت شما میشوند.

اگر به سئوی سایت خود اهمیت ندهید حتی اگر بهترین و زیباترین قالب وردپرس و بهترین محتوا را داشته باشید که برای تهیه کردن آن زمان و زحمت زیادی کشیده باشید باز هم دچار مشکل خواهید شد. گوگل ظاهر و امکانات سایت شما را مشاهده نمیکند، گوگل کدنویسی قالب وردپرس سایت شما را میبیند که اگر این کدنویسی درست و استاندارد نباشد شما رتبه و جایگاه مناسبی در نتایج جستجو ها نخواهید داشت برای دیدن کد ها کافی است که زمانی که در حال مشاهده سایت خود هستید در صفحه کلید کامپیوترتان کلید های Ctrl+U  را فشار دهید تا کد های قالب وردپرس سایت + محتوای شما را برای شما نمایش دهد.

یکی از اولین و مهم ترین معیار ها در خرید قالب وردپرس سئو و کدنویسی قالب میباشد که برای اطمینان از این مورد میتوانید از شخص فروشنده قالب درباره این مورد بپرسید و خودتان نیز سایت خود را در ابزار هایی که مخصوص اینکار هستند تست بکنید.

پشتیبانی قالب وردپرس

شما اگر بهترین سایت دنیا را داشته باشید با بهترین کانفیگ باز هم بصورت مدام و هر چند وقت یکبار بصورت ناخواسته یا گاهی هم بخاطر تغییرات عمدی سایت شما دچار مشکل میشود. شاید شما بخواهید یک قسمت از سایت خود را تغییر بدهید اما اشتباها تنظیمات را اشتباه اعمال میکنید و میبینید که سایت شما دیگر لود نمیشود در این شرایط اگر حتی سایت شما بازدیدکننده هایی هم داشته باشد باز هم رتبه و جایگاه مناسبی را نخواهید داشت همچنین سایت شما از نظر کاربران نیز افت خواهد داشت.

وجود یک پشتیبان در فروش قالب وردپرس و راهنمایی و رفع مشکلات سایت از مهم ترین نیاز های هر سایتی میباشد. در خرید قالب وردپرس حتما نسبت به سرویس پشتیبانی از شخص فروشنده پیگیری هایی را انجام بدهید.

فروش نسخه اورجینال و بروزرسانی به نسخه های جدیدتر

امروز خیلی از فروشنده های قالب ادعای فروش نسخه اورجینال قالب را دارند که در نسخه اورجینال سایت شما از بابت هک شدن ، مشکلات امنیتی و عملکردی با ریسکی روبرو نخواهد بود همچنین بروزرسانی ها و اپدیت های قالب شما نیز بصورت سریع و منظم انجام میشود اما در قالب های نال شده اینگونه نیست.

خیلی از قالب وردپرس های رایگان که عرضه میشوند نسخه نال شده میباشند و دارای پشتیبانی و برزورسانی به نسخه های جدیدتر نمیباشند

با توجه به این موارد توصیه مکینیم که با صرف مبلغی بسیار ناچیز حتما از نسخه اورجینال قالب ها استفاده بکنید و از نسخه نال شده بپرهیزید.

با توجه به بروزرسانی های وردپرس و اضافه شدن امکانات و قابلیت های جدیدتر به وردپرس داشتن یک قالب آپدیت و امکان استفاده از این قالبیت های جدید و بدون باگ و مشکل در وردپرس از نیاز های جدید ودغدغه های هر وبمستری میباشد در صورتی که از هر شخصی قصد خرید قالب دارید حتما آن سایت را برای نحوه بروزرسانی و تاریخ بروزرسانی ها و نسخه فعلی که در آن سایت اراده میشود و تفاوت آن با سایت اصلی را بررسی بکنید. با بررسی کردن این موارد میتوانید متوجه شوید که آیا این قالب نسخه بروز میباشد یا خیر.

2

 

فیلم آموزش کار با قالب وردپرس‌

هر قالبی دارای یک پنل تنظیمات مختلف و افزونه های مختلف میباشد، حتی ممکن است که شما از یک قالب استفاده بکنید که دارای افزونه هایی مانند ویژوال کامپوزر که یک افزونه برای طراحی کردن سایت بدون داشتن دانش و سواد کدنویسی میباشد و هر شخصی میتواند با سلیقه خود طراحی سایت خود را انجام دهد. اما امکانات و قابلیت های این افزونه در هر قالبی متفاوت میباشد و ممکن است که حتی اگر چندین سال سابقه کار کردن با قالب های مختلف را داشته باشید باز هم در استفاده کردن از قالب های جدیدتر به مشکل بر بخورید برای اینکار حتما از شخص فروشنده قالب وردپرس خود درخواست بکنید که یک فیلم آموزشی به زبان فارسی را برای شما تهیه بکند تا شما بعد از مشاهده فیلم تسلط کامل به سایت خود داشته باشید و همه امکانات و قابلیت های سایت خود را بشناسید.

نصب رایگان و بسته نصب سریع قالب وردپرس

امروز قالب هایی که ارائه میشوند همراه با یک پکیج دیگر به نام بسته نصب سریع میباشند که با استفاده از پکیج شما میتوانید فقط با چند کلیک قالب وردپرس خود را دقیقا همانند پیش نمایش آن نصب بکنید بسته نصب سریع شامل وردپرس و خود قالب و افزونه های همراه با قالب میباشد بخاطر همین دیگر نیازی به نصب کردن وردپرس نیست و فقط کافی است که شما بسته نصب سریع را نصب بکنید.

همچنین اگر قبلا سایت شما راه اندازی شده باشد میتوانید از پشتیبان قالب وردپرس خود درخواست بکنید که نصب رایگان قالب را برای شما انجام دهد. با نصب رایگان قالب وردپرس شما میتوانید بدون اینکه وارد متبحث تخخصی شوید سایت خود را با قالب جدیدی که خریداری کرده اید تحویل بگیرید.

3

 

در خرید قالب وردپرس معیار ها و نکات بسیار زیادی وجود دارد که حتما باید در نظر داشت اما در این بین سایت ها و اشخاص بسیار زیادی نیز وجود دارد که هر کدام ادعای مخصوص به خود را دارند ما به شما توصیه میکنیم که حتما از یک فروشنده معتبر که علاوه بر اینکه سابقه و دیدگاه ها و کامنت های مناسبی دارد ، پشتیبانی و بروزرسانی و مشاوره مناسبی هم داشته باشد و با دادن فیلم آموزش کار کردن با قالب وردپرس شما را از خیلی از مشکلاتی که در روبر دارید راحت بکند.

سایت وبمستر 98 با آدرس webmaster98.com یکی از اولین و بهترین سایت های ارائه  قالب وردپرس در ایران به زبان فارسی میباشد که همه نیاز های یک وبمستر را رفع میکند و شما میتوانید براحتی بهترین قالب وردپرس را خریداری بکنید . این سایت با شعار همیشه پر از خلاقیت در عرصه خدمات وردپرسی ایده ها و قابلیت های جدیدی را در ایران اجرا کرده است.

با توجه به توضیحات بالا اگر باز هم درباره قالب وردپرس سایت سوال یا مشکلی دارید میتوانید با شماره 09120778782 تماس بگیرید یا به سایت webmaster98.com مراجعه بکنید تا راهنمایی شوید.