به گزارش پارس نیوز، 

رمضان یازرلو عصر امروز در جلسه شورای سیاست‌گذاری بزرگداشت چهلمین بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با همکاری فعالان فرهنگی در چله انقلاب 107 برنامه شاخص فرهنگی در استان گلستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: تجلیل از اصحاب رسانه و تجلیل از خادمان فرهنگی از جمله برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان است که در قالب 107 برنامه فرهنگی در استان به اجرا درخواهد آمد.

وی راه‌اندازی 2 کتابخانه در نقاط محروم، راه‌اندازی سینمای سیار در همه شهرستان‌های استان برای استفاده عموم مردم، اجرای برنامه‌های دهه فجر در سطح ملی از جمله فیلم‌ و موسیقی فجر را از دیگر برنامه‌های چله انقلاب استان دانست و تاکید کرد: برپایی نمایشگاه آثار فاخر موزه ملی در 3 نقطه استان، مسابقات قرآنی ویژه بانوان، جشنواره آیات و راه‌اندازی کاروان شادمانه از دیگر برنامه‌ها است.

یازرلو افزود: در مجموعه 2 هزار فعال فرهنگی برای اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با اداره ارشاد گلستان همکاری می‌کنند تا این برنامه‌ها کامل اجرایی شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان هم در این نشست گفت: انجام اقدامات فوق‌العاده را در دستور کار داریم که نقش جوانان و نسل‌هایی که انقلاب را درک نکرده‌اند در این برنامه‌ها پررنگ خواهد بود.

عبدالرضا چراغعلی اظهارداشت: مشارکت و میدان‌داری جوانان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب برای ما اصل است و این کار با مشارکت نهادهای مردمی انجام می‌شود.

انتهای پیام/