به گزارش پارس نیوز، 

در این مراسم از برگزیدگان در بخش‌های مختلف تقدیر شد. ازجمله، برترین فعالان فضای مجازی معرفی شدند که در بین شخصیت‌های فعال، سیدعزت‌الله ضرغامی و در بین عموم فعالان فضای مجازی علی قلهکی به عنوان برترین فعالان فضای مجازی معرفی شدند.

ضرغامی، رئیس‌ پیشین سازمان صداوسیماست که پس از پایان دوران فعالیت خود در رسانه ملی، عضو شورای عالی فضای مجازی شد. وی طی سال‌های اخیر، فعالیت گسترده و مستمری در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته است. وی در طول ریاست خود بر رسانه ملی، با افزایش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سهم عمده‌ای در ایجاد جبهه‌های فرهنگی علیه جبهه رسانه‌ای ضدانقلاب و ضدایرانی ایفا نمود. 

همچنین در این مراسم از بازی «تابستان سیاه» با موضوع وقایع دهه ۶۰ و ترور چهره‌های جریان انقلاب، سامانه آموزش مجازی بسیج که قابلیت برگزاری دوره‌های تخصصی و ارتباطات مجازی را دارد و پویانمایی‌های واقعیت مجازی، رونمایی به عمل آمد.

ترسیم زنده تصاویر شهید محمدحسین حدادیان، از شهدای فتنه دراویش، و شهید طاها اقدامی، شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز و تجلیل از خانواده این دو شهید، اجرای آواز زنده توسط علیرضا افتخاری، خواننده موسیقی فاخر سنتی کشور، شعرخوانی حماسی و مذهبی توسط صابر خراسانی، شاعر آئینی، اجرای نمایش حماسی و مذهبی و اجرای سرود توسط گروه موسیقی رویش از جمله برنامه‌های دیگر این همایش بود.

در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه دستاوردهای تولیدات دیجیتال مرکز تولید و نشر انقلاب اسلامی، متنا به نمایش گذاشته شد تا شرکت‌کنندگان در کنار حضور در این گردهمایی از آخرین تولیدات نیروهای انقلابی در عرصه صفر و یک دیجیتال نیز آگاه شوند.

انتهای پیام/