اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیوندر خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: از آنجایی که همیشه عاشق کار عزیزالله حمیدنژاد بودم و ارزش زیادی برای ایشان قائلم و سینمای او را با آن اندک فیلمی که ساخته شریف و متبرک می‌دانستم، در اوج خستگی پیشنهاد کاری با نام «چرخ فلک» را به من داد و قبول کردم.
 
وی درباره فیلمنامه و نقشش در «چرخ فلک» اینگونه بیان کرد: فیلمنامه این اثر به قلم طالب‌زاده و از کیفیت بالایی برخوردار است؛ چون فضاهای فراوانی دارد. این قصه چند شخصیت را در خود می‌بیند که هر بخش آن به زیست فردی این شخصیت‌ها می‌پردازد. کاراکتر من «مینا» نام دارد که در یک رابطه بیمارگونه فاجعه آمیز با مادر پیرش گیر افتاده و ما به چالش رابطه بین این دختر و مادر می‌پردازیم.
 
بازیگر «گاهی» در مورد دیگر بازیگران «چرخ فلک» عنوان کرد: امیرآقایی، میلاد کی‌مرام، پریوش نظریه، لیلا اوتادی، حسین سلیمانی و ... هستند.
 
این بازیگر در پاسخ به این سوال که آیا «چرخ فلک» رگه‌های طنز دارد اظهار داشت: این مجموعه کاری اجتماعی و اپیزودیک است که به شدت در همه جوانب، نقد تند اجتماعی دارد.
 
فولادوند در بخش پایانی صحبت‌های خود در خصوص آخرین وضعیت بازی‌اش در این مجموعه خاطرنشان کرد: حدود صد دقیقه از قصه خودم را کار کردیم و چون در دو قصه از این اپیزود هستم، از یکی دو هفته آینده صد دقیقه دوم را فیلمبرداری می‌کنیم و طبق قرارداد تا دهم تیر در خدمت پروژه خواهم بود.