قسمت اول سریال خارجی «مردان سایه»، یکشنبه یکم فروردین ماه از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، پشت صحنه کارزارهای انتخاباتی که عالمی پر از خدعه و نیرنگ است همواره دستمایه خوبی برای تولید فیلم و سریال در جهان بوده و این بار «مردان سایه» به این موضوع در کشور به اصطلاح مهد دموکراسی یعنی فرانسه پرداخته است.

«مردان سایه» عنوان سریالی محصول سال ۲۰۰۱ و با موضوع فساد سیاسی و اخلاقی در فرانسه است؛ عملیاتی تروریستی که برای بهره برداری سیاسی به مسلمانان نسبت داده می شود، رقابت های ناسالم برای کسب قدرت، خانواده های متزلزل سیاست مداران به ویژه روسای جمهور فرانسه و از همه مهمتر بازی های رسانه ای و کمپین های تبلیغاتی بخشی از موضوعاتی است که در مردان سایه به آنها پرداخته می شود؛ دانشجویان علوم سیاسی ، روابط بین الملل و از همه مهمتر علوم ارتباطات با گرایش برندینگ و کمپین های تبلیغاتی سیاسی می توانند جزو مخاطبان  ویژه این سریال باشند.

ناتالی بای، برونو ولکویچ، فیلیپ منیان، گرگوری فیتوسی، والرکی کارسنتی، ایو پینیو، فیلیپ اریسون، عبدالحفید متالسی و کریستیان میله از جمله بازیگران این سریال هستند و دان فرانک، فردریک تلیه، شارلین دلپین و امانوئل دوسه تهیه کنندگی این سریال را بر عهده داشته اند.

دان فرانک و رژی لوفبر نویسندگان «مردان سایه» هستند و فردریک تلیه کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

نخستین قسمت «مردان سایه»، یکشنبه یکم فروردین ماه ساعت 18.30 از شبکه افق پخش می شود و تکرار آن هم برای پخش در ساعت های ۲۴ و همچنین ۱۰,۳۰ و ۱۵ روز بعد در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پخش این سریال در سیما برای نخستین بار از شبکه افق صورت می گیرد.