به گزارش پارس به نقل از  مهر، نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود: هر ماه به طور متوسط 70 کارگاه آموزشی با عناوین متنوع در سرای محلات منطقه هفت با هدف بالا بردن سطح آگاهی شهروندان و رفع نیازهای آموزشی آنها در زمینه های مختلف برگزار می شود.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی مهارت های زندگی یکی از عنوان های اصلی است که با 10 مهارت از قبیل تصمیم گیری، ارتباط موثر، تفکر نقاد و خلاق، کنترل استرس، خشم و ... در سرای محلات برپا می شود.

رئیس اداره آموزش های شهروندی منطقه 7 یادآور شد: مباحث حقوقی، محیط زیست، ترافیک، خلافیت در کودکان، راهکارهای شاد زیستن در زندگی شهری، مهارتهای ارتباطی و ابراز وجود، مشارکت و بازی های گروهی ، روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن بر زندگی شهری، خودباوری اجنماعی، چگونه شهروندی دوست داشتنی باشیم و نحوه خرید و مصرف بهینه کالا از جمله دیگر سرفصل هایی است که در کارگاه های آموزشی مطرح می شوند.

به گفته طاری اداره آموزش‌هاي شهروندي منطقه با هدف تحقق عملي شهرداري به منزله نهاد اجتماعي و ارائه آموزش هاي موردنياز بر اساس حيطه شناختي اقشار مختلف شهروندان ساكن محله اقدام به برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي با عناوين مختلف در سراي محلات می کند.