به گزارش پارس، عظیم بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فاز اول ساماندهی میدان هفتم تیر از هفته آینده در منطقه شش اجرا می‌شود. این میدان یکی از میادین اصلی شهر است که مشکلات ترافیکی جدی را ایجاد کرده است.


وی افزود: قرار است در فاز اول اصلاحات هندسی این میدان انجام شود تا مسیر پیاده و سواره که در تداخل زیادی با یکدیگر دارند حل شود.

وی با بیان اینکه بیشترین مسئله در پل کریمخان و خیابان قائم‌مقام وجود دارد افزود: عابرین پیاده نیز برای عبور از سطح خیابان حوالی میدان با مشکل زیادی مواجه هستند و فضای مناسبی نیز برای تخلیه مسافران وجود ندارد.

شهردار منطقه شش در رابطه با عملیات ساماندهی میدان هفتم تیر اظهار کرد: خیابان کریمخان غرب به شرق از تقاطع قائم مقام طی این عملیات مسدود می‌شود و قسمت میانی این خیابان دوربرگردانی برای عبور و مرور اتومبیل‌ها ایجاد خواهد شد.

وی در رابطه با مشکلات تاکسی‌ها خبر داد: ایستگاه‌های تاکسی برای ایجاد نظم تهیه خواهیم کرد، همچنین پهلوگاه جدیدی نیز در ضلع جنوبی میدان ایجاد می‌کنیم تا مسافرانی که از مترو خارج می‌شوند از آن پایانه استفاده کنند.

شهردار منطقه شش تاکید کرد: پس از انجام این عملیات خیابان مفتح حدفاصل تقاطع قائم مقام تا کریمخان دوطرفه خواهد شد که این امر کمک شایانی به روان سازی این خیابان می‌کند.