به گزارش پارس ، به نقل ازکیهان، ولی ا… شجاع پوریان که اکنون عضو شورای شهر است در مصاحبه با سایت « خرداد» ، راستگو را صرفا به این خاطر که قالیباف را شایسته تر از محسن هاشمی برای شهرداری تشخیص داده، « جاسوس» ، « دورو» ، « بی صداقت» ، « منافق» و… خواند! او مدعی شده الهه راستگو در جلسات اصلاح طلبان نقش جاسوس را داشته و خود را به پول فروخته است!


به کارگیری چنین ادبیاتی درباره یک عضو شورای شهر صرفا به خاطر رأی و انتخابی متفاوت در حالی است که فراکسیون متبوع آقای شجاع پوریان در مجلس ششم-فراکسیون مشارکت- به معنای واقعی کلمه پر از عناصر دورو، بی صداقت، منافق و جاسوس بود؛ چندان که شماری از این افراد به اروپا و آمریکا پناهنده شده، سرّی ترین اطلاعات مجلس و نظام را به مراکز اطلاعاتی غرب فروخته و به ملت و کشور خود خیانت کردند بدون اینکه با کمترین اعتراض عناصر غیرتمندی (! ؟ ) نظیر شجاع پوریان مواجه شوند. امثال فاطمه حقیقت جو، اکبر موسوی خوئینی، رجب مزروعی، شیرزاد و… از شبه اصلاح طلبان مجلس ششم بودند که رسوایی های بی سابقه و غیرقابل قیاس با یک رأی خانم راستگو به بار آوردند اما غیرت مدعیان اصلاح طلبی و صداقت هرگز به جوش نیامد. ظاهرا آقای شجاع پوریان تمام آنچه را که درباره عملکرد طیف متبوع خویش در ۱۲-۱۰ سال گذشته باید به زبان می آورد، ذخیره کرده و نثار یک عضو شورای شهرکه نمی دانسته با « مافیا» طرف است، کرده است.


گفته می شود حملات کم سابقه و پرحجم به خانم راستگو یک مصوبه درون حلقه ای در میان اصلاح طلبان بوده تا ضمن ارعاب و بالا بردن هزینه استقلال رأی، از تکرار اتفاق مشابه توسط دیگر اصلاح طلبان جلوگیری شود.