به گزارش پارس به نقل از مهر، غلامعلی حداد عادل عصر امروز پس از انصراف از ادامه رقابت های انتخاباتی با جمعی از اعضای ستاد و حامیانش دیدار کرد.

حداد عادل در این جلسه که با حضور حدود ۱۰۰ نفر از اعضای ستاد و حامیانش برگزار شد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد انتخابات خود دلایل انصراف خود را نیز بیان کرد.

وی اظهار داشت: تشکیل « ائتلاف سه ­ گانه» به این خاطر بود که رقابت نامزدهای اصول­ گرا با یکدیگر سبب شکست اصول­ گرایان نشوند. ما با هم برای تلاش در راه پیروزی اصول­ گرایان عهد و پیمان بسته­ بودیم و من دقیقاً بر آن عهد و پیمان استوار مانده ­ ام.

حداد عادل در این جلسه گفت: با انصراف خود خواستم به سهم خود به پیروزی اصول­ گرایی در این انتخابات کمک کرده­ باشم و امیدوارم سایر نامزدهای اصول­ گرا نیز در این لحظه­ ی خطیر و حساس به وظیفه­ ی خود عمل کنند.

وی افزود: برادرانه و مشفقانه توصیه می ­ کنم مردم عزیز با تصمیم درست خویش کاری کنند که یا اصول­ گرایان در مرحله­ اول انتخابات پیروز شوند و یا چنان شود که در صورت کشیده شدن انتخابات به مرحله­ ­ ی دوم، رقابت میان دو اصول­ گرا باشد.

غلامعلی حداد عادل یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود که عصر امروز با صدور بیانیه ای رسما از ادامه رقابت های انتخاباتی انصراف داد.