به گزارش پارس ، توکلی درگفت وگو با ایسنا، افزود: با توجه به این‎ که مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهادند بخشی از این شعار مربوط به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‎ شود که مردم دراین راستا حضوری پرشور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در طول ۳۴ سال گذشته ملت وکشور ما تحت فشار و تحریم دشمن بودند اظهارکرد: مردم دراین مدت با حضورخود درصحنه‎ های مختلف توطئه‎ های دشمن را خنثی کردند.

نماینده مردم الیگودرز درمجلس اضافه کرد: نام‎ گذاری امسال توسط رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی حساسیت کار را بالا برده و دشمن به شدت تلاش می‎ کند مردم را مایوس و دلسرد کند چراکه می‎ داند قدرت، عزت، سربلندی و امنیت تثبیت انقلاب به دست مردم است.

وی با اشاره به این‎ که به منظور عملیاتی نشدن توطئه‎ های دشمنان بایدمردم حضوری پرشور درصحنه انتخابات پیش رو داشته باشند، ادامه داد: خلق این حضور مستلزم این است که افرادی که وارد میدان انتخابات شدند باور و اعتماد مردم راجلب کرده و مشکلات داخلی کشوراعم ازمدیریت‎ ها، ناهماهنگی‎ ها، گرانی، تورم و بی‎ ثباتی اقتصادی را مرتفع سازند.

وی با تاکید براینکه باید اختلافات بین احزاب رفع شود ادامه داد: اگر کاندیداها برنامه‎ ریزی و ائتلاف کنند و وارد صحنه شوند جاذبه انتخابات بیشتر و اشخاص با شور و حال بیش‎ تری پای صندوق رای می‎ آیند تا حماسه‎ ای دیگر خلق کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع‎ طبیعی مجلس شورای اسلامی با تاکید براین‎ که هنگامی که انتخابات را رقابتی کنیم قطعا همه حضور خواهند یافت، تصریح کرد: متنوع بودن دیدگاه‎ های کاندیداها حضور مردم را پررنگ‎ تر می‎ کند.