به گزارش پارس به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: نیروهای مسلح همواره در طول انتخابات گذشته بی طرفی خود را در انتخابات به اثبات رسانده اند و در انتخابات ۲۴ خردادماه نیز به هیچ عنوان از فرد و گروه خاصی حمایت نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: تلاش به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و امن از مهم ترین وظایف نیروهای مسلح در جریان این انتخابات است.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و مردم باید در این انتخابات برای تحقق بخشی به فرامین رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی به صحنه بیایند.

بهرامی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات مظهر حماسه است، یادآور شد: آنچه بعد از حضور حداکثری در انتخابات مهم است، توجه به انتخاب اصلح و رأی دادن به شایسته ترین فرد برای هدایت کشور است.

وی تأکید کرد: معیارهای انتخاب اصلح بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری بیان شده که مردم باید با در نظر گرفتن این معیارها نسبت به انتخاب نامزد مورد علاقه خود اقدام کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی گفت: حماسه یعنی استواری و مقاومت و مقام عظمای ولایت نیز با توجه به فشارهایی که از طریق مستکبران بر نظام اسلامی وارد می شد، این نام را انتخاب کردند.

در این مراسم ضمن معرفی حجت الاسلام والمسلمین محمود نصیری یزدی به عنوان ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از زحمات حجت الاسلام محمدحسین عادل پور قدردانی شد.