به گزارش پارس نیوز، 

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: انتقاداتی به عملکرد دولت به لحاظ قانون‌گریزی وارد است اما سؤال اینجا است اصلاح‌طلبانی که تا دیروز حامی دولت و برنامه‌هایش بودند چه شده که امروز در جایگاه مدعی قرار گرفته و استیضاح رئیس جمهور را پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تدوین طرح استیضاح رئیس جمهور از سوی برخی نمایندگان اصلاح طلب گفت: در شرایط کنونی که ما با توطئه‌های دشمن به ویژه در حوزه اقتصاد مواجه هستیم؛ قوای سه‌گانه و بدنه آنها باید در مقابل این فشارها محکم‌تر بایستند هرگونه حرکتی که موجب سستی در این وحدت و انسجام شود برخلاف منطق و عقل است.

وی افزود: از سوی دیگر این آقایان اصلاح‌طلبی که امروز استیضاح رئیس جمهور را کلید زده‌اند خود حامی برنامه‌های دولت بودند و محکم پای دولت و برنامه‌هایش ایستاده بودند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: این جای سؤال دارد که چه شده است امروز کسانی که پیش از این حامی دولت بودند امروز در جایگاه مدعی قرار گرفته‌اند.

سالک خاطرنشان کرد: البته به دولتی که قانون‌گریز است و عملکرد مناسبی نداشته انتقادهایی وارد است اما شرایط فعلی کشور شرایطی نیست که ما مسائلی همچون استیضاح و عدم کفایت رئیس جمهور را مطرح کنیم.

وی در پایان گفت: باید از این آقایان سؤال کرد که شما در مقام دفاع از رئیس جمهور و دولت بودید و امروز چه شده که موضع‌تان عوض شده و در جایگاه مدعی قرار گرفته‌اید.