پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- خدانظری- ۱- در حالیکه رابطه ما با روسیه بخصوص درمورد سوریه آنقدر حسنه شد که پوتین دوبار به ایران آمد و با رهبری ملاقات کرد، اکبر خوشکوشک در کسوت یک کارشناس اطلاعاتی(که وزارت هم تا کنون سکوت کرده دربرابر ادعاهای او) و لابد برای تقویت این روابط دوستانه!!!، آشکارا مدعی میشود «روسها هم روی ما کار اطلاعاتی میکنند».

شبیه اقدامات سعیدامامی که آقای هاشمی رفسنجانی با اشاره به قضیه ارسال موشک آنتروپ در مصاحبه ای گفت: «هروقت رابطه ما با اروپا درحال خوب شدن بود حادثه ای توسط باند سعید امامی پیش میامد و رابطه را با اروپا خراب میکرد».

البته خوب است اکبر خوشکوشک(بیداری سابق)  خاطراتش درباره قصه انتورپ وارسال موشک به کشورهای عضوناتو و احمد کبابی وخیارشور را هم توضیح دهد.

وقتی کیهان را برای تیتری که از  بیانیه انصارالله یمن اقتباس شده، آنرا خلاف امنیت ملی تشخیص میدهند و دو روز توقیف میشود، آیا این اظهارات اکبر خوشکوشک عادی است؟

۲-مطالب خوشکوشک در مورد گوگوش و گنجی چه راست باشد یا دروغ، وزارت اطلاعات باید واکنش نشان دهد. اگر راست باشد، واقعا پذیرفتنی است که گوگوش ازجانب وزارت اطلاعاتی که یک روحانی در راس آن قرار دارد ،مامور شود با آن شکل و شمایل وقیحانه ماموریت انجام دهد؟

۳-اکبرخوشکوشک در جایی دیگر شورش ها و اتفاقات دهه ۱۳۷۰را تلویحا به نیروهای امنیتی نسبت می دهد:

«ماجرای قزوین و اسلامشهر و شیراز و اینکه رفتند جلوی وزارت نفت ایستادند، کار مردمی نبود، کار مخالفان داخلی در داخل حکومت بود که این بلواها را راه انداخت. من یادم هست که به بچه ها گفتم چه خبر است وزارت نفت؟ گفتند خودمان هماهنگ کردیم که بروند بایستند جلوی وزارت نفت و فلان کار را بکنند!»

آنچه از این عبارات قطعا معلوم میشود این است که ایشان عوامل این تجمعات ضد دولتی را می شناخته و با آنها چنان صمیمی بوده که به راحتی این موارد را به او میگفتند. آیا وزارت اطلاعات واکنشی نشان خواهد داد؟

۴-او از موضعی رفیع ضمن دعوت همگی به وحدت زیر پرچم ولایت!!! به دروغ ادعا میکند هر مراسمی باشد میروم به دیدن آقا !! و نیز از موضع مثلا خیرخواهی و البته در دفاع از خاتمی و موسوی خوبینی ها ، رهبری را مواخذه میکند که «آقا باید همه جریانات را دور هم جمع کند.آقا در بیمارستان به خاتمی و موسوی خویینی ها  اجازه عیادت نداد.این دوری است».

اکبرخوشکوشک

۵-از قول فلاحیان هم گفته «اکثر خبرنگاران منبع اطلاعات هستند». چه راست باشد و چه دروغ ، باید دیدواکنش وزارت چیست؟

۶- درحالیکه سازمان قضایی نیروهای مسلح براساس نظر پزشگی قانونی در سال ۱۳۷۸ رسما اعلام نمود سعیدامامی خودکشی کرده «و دلیل آن اختلال تنفسی ناشی از مصرف داروی نظافت بوده "اکبرخوشکوشک در این مصاحبه و در راستای ادعاهای مکرر روسا و ‌یاران سعیدامامی(حسینیان، پورمحمدی و فلاحیان) مدعی شده که "سعید امامی را کشته اند"».

جای بسی تعجب است که چرا سازمان قضایی که در روز روشن توسط این جماعت مورد اتهام قرار میگیرد، سکوت اختیار کرده تا با تکرار این ادعای موهوم،  سعید امامی با عناوینی همچون "اطلاعاتی مظلوم" از او یاد شود(توسط فلاحیان) و ناجوانمردانه توسط خانواده و همفکرانش در سنگ قبرش واژه های مقدس"شهید" و "خدمتگزار صدیق اسلام" حک گردد تا به مرور زمان تاریخ تحریف گردد و جای "قاتل" و "شهید" عوض شود.به همین سادگی.

۷- درحالیکه براساس اظهارات مصطفی کاظمی در دادگاه و نیز  مصاحبه آقای مروی(معاون اول وقت قوه قضابیه)، سعیدامامی در این قتلها نقش داشته ، با این وجود اکبرخوشکوشک با تکرار ادعاهای فلاحیان،پورمحمدی و حسینیان مدعی"عدم نقش سعیدامامی" شده و باز هم سکوت قوه قضاییه.

۸-وی اعلام داشته که مدتی است بازنشسته شده ام و درجریان کیس های ویژه اطلاعاتی نیستم ولی دورادور از برخی موارد مطلع ام!!. یعنی هنوز به برخی اقدامات وزارت دسترسی درد. ایا وزارت اینها را می شنود وفقظ نظاره می کند؟

۹- البته همزمانی بی سابقه سه رویداد در سالگرد قتلهای زنجیره ای هم قابل تامل است:

* مصاحبه اکبرخوشکوشک.

* مصاحبه ابطحی و پیش کشیدن پای آقای دری به قتلها که مشابه این ادعا را هم اکبرخوشکوشک با کنایه گفته .

* سوال چندتن از نمایندگان از وزیراطلاعات مبنی بر علت عدم شناسایی و برخورد با عاملین قتلها!!!!( این نمایندگان که از برگزاری دادگاه عوامل قتلها بی خبر هستند،  خواب تشریف دارند یا خود را به خواب زده اند و دنبال اهداف دیگری هستند؟)