سردار فرهنگ مسعد حصاری عصر امروز در آئین افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی رمضان در اردبیل اظهار داشت: استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و برگرفته از نهضت حسینی و عاشورا است و امروز اگر ما با عزت در مقابل دشمنان سینه سپر کرده و از آزادی مملکت خود دفاع می‌کنیم به تاسی از امام حسین(ع) است و تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم نیز بسی جای لطف دارد.

وی بیان کرد:‌ رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عزت و افتخاررا برای ایران به ارمغان آورند که شهدای دفاع مقدس نقش بسار ویژه و تعیین‌کننده‌ای درآینده کشور خود داشتند و امروز به برکت خون این شهدا یک کشور اسلامی با نهضت حسینی در منطقه وجود دارد.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: برگزاری نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات رمضان بیانگر دلاورمردی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در زمان دوران دفاع مقدس است چرا که در زمان جنگ عراق و ایران کشور ایران هیچ گونه آمادگی برای جنگ نداشت و این در حالی بود که بیش از 30 کشور جهان عراق را از نظر مالی و تجهیزات پشتیبانی می‌کردند.

مستعد حصاری تصریح کرد: عزت، امینت، آرامش و دستاوردهای علمی و فرهنگی امروز کشور را مدیون رزمندگان خود هستیم که به تاسی از قیام عاشورا و پیام امام حسین(ع) در مقابل ظالم زمان ایستادگی کردند.

وی گفت: اگر امروز می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا با ادبیاتی سخیف و بدون نزاکت در یک مجمع بین‌المللی علیه ایران سخن می‌گوید به این دلیل است که نقشه‌های آمریکا در منطقه برملا شده و یک کشور اسلامی مانند ایران اجازه نفوذ آمریکا در منطقه را نداده است.

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: گروه‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش دست‌پرورده آمریکا و صهیونیست هستند که به برکت خون شهدای مدافع حرم و رزمندگان مدافع حرم در حال حاضر صدای شکسته شدن استخوان‌های داعش شنیده می‌شود و به زودی نابودی این شجره خبیثه را جشن می‌گیریم.