سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی و تعدادی از فرماندهان ارشد و معاونین این نیرو با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار که عصر امروز (سه شنبه) در محل ستاد فرماندهی ارتش صورت پذیرفت، سرلشکر موسوی با اشاره به بازدید اخیر فرماندهی معظم کل قوا از دانشگاه امین نیروی انتظامی و بیانات مهم معظم له در خصوص فعالیت ها و عملکرد این نیروی مقتدر و خدمتگذار گفت: در دیدار امروز با سردار اشتری برخی از محورها و تدابیر مطرح شده در بیانات حضرت آقا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی افزود: بخش دوم گفتگوها مربوط به ماموریت های نیروی انتظامی بود که با همه بخش ها و نهادهای کشور ارتباط دارد. ارتش هم به عنوان یکی از مهمترین ارکان نیروهای مسلح و هم ما به عنوان یک شهروند ایرانی وظیفه داریم از نیروی انتظامی پشتیبانی و حمایت کنیم تا اقتدار این نیرو روز به روز بیشتر و قویتر گردد و الحمدلله در سالهای اخیر نیروی انتظامی عملکرد خوبی داشته و روز به روز بهتر شده است.

موسوی همچنین تصریح کرد: زمینه های بسیاری نیز برای همکاری های مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی انتظامی در بخش های آموزشی و عملیاتی وجود دارد و آن هم افزایی مورد نظر مقام معظم رهبری می تواند در این همکاری های مشترک تحقق پیدا کند. البته شاید در ظاهر امر بین ماموریت های ارتش و ناجا فاصله زیادی دیده شود چراکه ماموریت های ما بیشتر نظامی و ماموریت های ناجا بیشتر انتظامی است؛ اما در حوزه هایی از جمله آموزش برای نیروی های مرزبانی، حوزه های هوایی و دریایی و مانند آن می توان همکاری های مشترکی انجام داد که در این زمینه ها با سردار اشتری صحبت کردیم تا ارتش و نیروی انتظامی با همفکری و کمک به یکدیگر در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی حرکت کنند.

همچنین در این دیدار سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز از آمادگی این نیرو برای ارتقای سطح همکاری های مشترک با ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بر هم افزایی بیشتر با ارتش و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.