حسین شریعتمداری  گفت: تحریک کروبی به اعتصاب غذا شبیه تحریک اکبر گنجی به اعتصاب غذاست که شیرین عبادی و یکی از نزدیکان سببی اکبر گنجی ماموریت اجرای آن را بر عهده داشتند بخش پایانی آن مرگ گنجی بود چرا که دیگر به زنده او احتیاجی نداشتند . آن پروژه با اطلاعاتی که کیهان به دست آورده و افشاء کرد ناکام ماند و اکبر گنجی که متوجه ماجرا شده بود نقشه آنان را بهم ریخت و از مرگ حتمی نجات یافت.

وی با بیان این ماجرا افزود: در فتنه آمریکائی اسرائیلی 88 هم از کروبی به عنوان بلاگردان خاتمی و موسوی استفاده کرده بودند . خاتمی و موسوی بعد از پیروزی سوار قطار انقلاب شده بودند اما آقای کروبی از سوابق انقلابی ومبارزه علیه رژیم شاه برخوردار بود و بارها در مجلس ششم علیه مواضع دشمن پسند مدعیان اصلاحات ایستاده بود.
مدیر مسئول کیهان اضافه کرد:پروژه فداکردن کروبی از بستری شدن او در بیمارستان قلب کلید خورد و همه روزه تعدادی از مدعیان اصلاحات به بهانه ملاقات وی در بیمارستان حضور پیدا می کردند و خبر آن با آب و تاب در رسانه های بیگانه منتشر می شد تا وقتی نوبت به اعتصاب غذا می رسد زمینه لازم برای شانتاژ حقوق بشری علیه کشورمان فراهم شده باشد . با شروع اعتصاب غذای کروبی رسانه های فارسی زبان آمریکائی اروپائی و عربی به این خبر پوشش گسرده ای دادند و به گونه ای که به وضوح قابل درک بود او را به ادامه اعتصاب تشویق می کردند و در همان حال علیه آنچه نقض حقوق بشر در ایران می نامیدند تبلیغ فراوانی به راه انداخته بودند.

شریعتمداری یاد آوری کرد که این بخش از ماجرا هم به داستان اعتصاب غذای اکبر گنجی شبیه بود و توضیح داد که در اوج اعتصاب غذای اکبر گنجی , اسکات مک کلیلان سخنگوی کاخ سفید گفت: بوش از گزارش های اخیر مبنی بر وخامت سلامتی آقای گنجی ناراحت است و برای او این پیام را داده است " آقای گنجی لطفاً بدان همان طور که برای آزادی خودت برخاسته ای، آمریکا در کنار تو می ایستد " .


وی یادآور شد: البته گنجی که متوجه پایان ماجرا شده و فهمیده بود که قصد دارند از جنازه او بهره برداری کنند , به اعتصاب غذای خود خاتمه داد و به نظر می رسد آقای کروبی ویا برخی از نزدیکان وی نیز به توطئه ای که برایش چیده بودند پی برده و با شکست اعتصاب خود دشمنان دوست نما را ناکام گذاشته است .


مدیر مسئول کیهان افزود: زمان به میدان کشیدن پروژه قربانی کردن کروبی نیز حساب شده بوده است . این پروژه دقیقا بعد از تحریم های اخیر آمریکا که به بهانه نقض حقوق بشر وضع شده به اجرا درآمده است که با توجه به ماهیت وطن فروشانه فتنه گران 88 باید آن را سند سازی آنان برای تحریم های حقوق بشری آمریکا علیه ایران اسلامی دانست .

شریعتمداری گفت: قطعنامه تحریمی 1929 نیز با همین نوع سندسازی های اصحاب فتنه 88 تصویب شده بود که بعدها مقامات آمریکائی از درخواست مدعیان اصلاحات از آمریکا برای صور آن قطعنامه پرده برداشتند و خانم کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا انکار نکرد این قطعنامه برای حمایت از جنبش سبز ! که با شکست روبرو شده بود صادر شده است .