غلامرضا کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی به‌مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت باعظمت و بزرگ ایران با تاسی جستن به فرمایشات رهبر عظیم اشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای  و درک قلبی و عقلی از ضرورت حضور حماسی و مشارکت عمومی در یکی دیگر از لحظات تاریخ ساز و سرنوشت ساز  این مرز و بوم حماسه ای سترگ خلق نمودند که  تا نسل ها در گوش و جان فرزندان میهن باقی خواهد ماند.

روز 29 اردیبهشت سال 1396 هجری شمسی، فقط روز انتخاب نبود بلکه روز اثبات حقانیت و اصالت نظام جمهوری اسلامی  مبتنی بر مردم سالاری دینی به جهانیان نیز بود که حجت را بر یاوه گویان و بدسرشتان عالم تمام نمود.

اینجانب که از نزدیک در جریان حضور مردم همیشه در صحنه در جای جای ایران اسلامی بودم ،  در وصف این حضور و دلدادگی  مردم از همه اقشار ، گروه ها و سلایق  چاره ای جز شکراین نعمت  و سپاس به درگاه خداوند باری تعالی نخواهم داشت  و بعنوان یک خدمتگزار کوچک  در برابر  این ادراک والا ،  شعور اجتماعی  و احساس مسئولیت همگانی  در برابر سرنوشت جمعی سر تعظیم  و احترام فرود می آورم .

به همین جهت  به مقام معظم رهبری به خاطر وجود ذی قیمت  این ملت که افتخار خود را در پیروی از خط مستقیم ولایت می دانند ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

همچنین ضمن تبریک به آقای دکتر روحانی به جهت اینکه  افتخار و شایستگی این را یافتند تا برای دومین بار بعنوان منتخب ملت قهرمان ایران سکان اجرایی کشور را بدست گیرند می خواهم تا با قدرت و توان بیشتر و با برنامه ریزی عملیاتی و رفع نقاط ضعف گذشته به مطالبات عامه مردم  در خصوص رفع بحران بیکاری و ایجاد اشتغال   و وعده های داده شده در ایام انتخابات با معرفی کابینه ای قوی   و منسجم در وقت معین به مجلس شورای اسلامی همت مضاعف بگمارند.