سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در  جمع مردم مشهد مبنی بر ایستادگی در برابر افرادی که قصد داشتند در چند انتخابات اخیر در مقابل رای ملت بیاستند، گفت: مشارکت ملی در انتخابات نظام جمهوری اسلامی نماد مردمی بودن نظام است و نشان می‌دهد جمهوری اسلامی دارای پایگاه گسترده مردمی است. 
 
وی با بیان اینکه عرصه انتخابات، مانور قدرت ملی ایران است، افزود: در دموکراسی های دنیا کمتر دموکراسی را داریم که ملتی اینگونه در انتخابات مشارکت کنند. 
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: البته در هر کدام از انتخابات‌های کشور عده‌ای ناخرسند از نتایج هستند و تلاش می کنند که شکوه ملت ایران را در این عرصه زیر سوال ببرند که فتنه 88 نمونه ای از آنهاست. 
 
نقوی حسینی با بیان اینکه جنس فتنه 88 متفاوت از سایر اعتراضات به نتایج انتخابات بود، تصریح کرد: در فتنه 88 ملت شاهد یک حرکت خائنانه و بر اندازی از سوی دشمن بود. 
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قوانین است و انتخابات در چارچوب قوانین صورت ‌می‌گیرد، افزود: همه باید در انتخابات در چارچوب قوانین حرکت کنند اگر کسی بخواهد پایش را خطوط قرمز بیرون بگذارد طبیعی است که مقام معظم رهبری با پشتوانه ملت در مقابل او بیاستد.