آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اصفهان اظهار داشت: بنده جز خیر از آقای کفیل چیزی ندیدم، هیچ یک از مسئولان و سیاسیون استان اصفهان از این تغییر در این زمان راضی نبودند و اینکه مصلحتی دیدند امیدوارم خیر باشد و از طرف همه از کفیل تشکر می‌کنم.

وی افزود: همانطور که گفته شد 6 انتخابات اخیر بدون هیچ سر و صدایی برگزار شد، فرماندار سابق اصفهان رابطه خوبی را میان کشاورزان و مسئولان ایجاد کرد و هیچ نقصی در کار ایشان نبود و بنده شهادت می‌دهم که به جز انجام و اطاعت از قانون به هیچ چیز نظر نداشتند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: کفیل عین اعتدال را در مسائل مختلف در پیش گرفته بود اما این کار را به هم زدند، رضوانی هم بهترین گزینه برای جایگزینی ایشان بوده‌ ولی تعریف در زمان مسئولیت نیست و باید در عمل از ایشان ببنیم، انتخابات نزدیک است و فرماندار سابق باید تجربیات خود را در اختیار رضوانی بگذارد.

وی با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع) تصریح کرد: هر‌کس چیزی از امور مسلمین را قرار است سرپرستی کند و درب اتاقش را بر روی مردم ببندد به صورت دائم در لعنت خداوند است تا زمانی که درب را برای مردم باز کند، امام صادق (ع) نیز فرمودند کسی که متولی کار مردم شده و درب را برای مردم باز گذارد خداوند واجب کرده که این فرد در روز قیامت ترس و وحشتی نداشته باشد.