محمدعلی سعادتی دبیرکل سازمان اسلامی دانشجویان ایران ( اتحادیه دوم دانشگاه آزاد) ضمن انتقاد از سخنان اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در رابطه با دهه شصتی‌ها در نامه‌ای به وی نوشت: بهتر است به جای زیرسوال بردن جوانان دهه شصتی وزرای کهنسال دولت را کنار بگذارید و از انرژی و توان این جوانان به جای آنها استفاده کنید.

در ابتدای این نامه خطاب به جهانگیری آمده است: شما عنوان کردید همه چیز زیر سر دهه شصتی‌هاست، بنده به عنوان دبیر کل سازمان اسلامی دانشجویان ایران قطره ای از جنبش دانشجویی اعلام می‌کنم همه چیز زیر سر لیبرالیست‌ها و کسانی است که از سفره انقلاب خوردند و جا خوش کردند.

سعادتی ادامه داد: امام آینده نگر بودند شماهایید که به سخن امام لبیک نگفتید و همه چیز را برای خود مصادره کردید، شماها بودید که از توان و انرژی دهه شصتی‌ها استفاده نکردید که اگر اینکار را می‌کردید کشورهای غربی اینقدر گستاخ نمی‌شدند و هر توهینی که زیبنده خودشان هست را به ایرانی‌ها لقب نمی‌دادند. شماهایید که به صندلی‌ها چسبیده‌اید که حتی با قویترین تینرها هم از صندلی‌ها جدا نمی‌شوید. شماهایید که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر ضربه‌ای که می‌خورد از کرده شماهاست زیر سر امثال شماهاست که نگاه غربگرایانه را در کشور القا می‌کنید.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمود نه غربی نه شرقی فقط جمهوری اسلامی ایران، چرا به حرف امام پایبند نیستید؟ چرا به جوانان دهه شصتی اعتماد نمی‌کنید؟ مگر همین جوانان نبودند که باعث شدند کشور از جنگ نابرابر هشت ساله سربلند بیرون بیایید؟