حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز شنبه هفتم اسفند مجلس شورای اسلامی در تذکری طبق ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس گفت: از ابتدای مجلس دهم سه سوال از وزیر کشور ارائه کردم که تاکنون به آن رسیدگی نشده است. 

وی ادامه داد: سه بار قرار شده است تا وزیر کشور در کمیسیون مربوطه برای پاسخگویی حضور یابد که این اتفاق نیفتاده است این در حالی است که طبق آئین نامه مجلس اگر وزیری بدون عذر، یک بار در کمیسیون مربوطه حضور پیدا نکند سوال باید به صحن علنی مجلس ارجاع داده شود.

موسوی لارگانی گفت: سوال بنده از وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مطرح شده است و بنده اعلام کردم از پاسخ‌های آقای ربیعی قانع نشده‌ام، اما کمیسیون اعلام کرده است در حال بررسی این سوال است و پس از گذشت 2 ماه هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ام. 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که سه سوالش از وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران در حال بررسی است، عنوان داشت: بیش از دو ماه از طرح سوال بنده از آقای آخوندی در کمیسیون عمران می‌گذرد، اما پاسخی دریافت نکرده‌ایم و کمیسیون نیز گزارشی به هیئت رئیسه در این باره ارائه نکرده است.