اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامزد نهایی اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ اظهار داشت: به نظرمان از میان افراد مطرح، مصطفی میرسلیم نامزد حزب موتلفه اسلامی بر بقیه ارجح است.

وی افزود: امیدواریم که همه اصولگرایان به آقای میرسلیم که برخواسته از حزبی با نیم قرن سابقه و شخصیتی پاک، سالم و رجایی گونه است، برسند. امیدواریم آقای میرسلیم مظهر وحدت همه نیروهای انقلاب اسلامی باشد.

بادامچیان با اشاره به رویکرد حزب متبوعش در قبال جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: سیاست حزب موتلفه اسلامی، همراهی با هرگونه وحدت و همگرایی در میان اصولگرایان است.

وی ادامه داد: با این وجود، پیوستن حزب موتلفه به جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیاز به بررسی های لازم دارد؛ طبعا ما یک حزب هستیم و باید نظر اعضای شورای مرکزی خود را در این باره اخذ کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تأکید کرد: به دلیل اینکه می خواهیم سرمایه حزب خود را در اختیار بگذاریم، باید محاسبه کامل را در این زمینه داشته باشیم.

گفتنی است روز یکشنبه جبهه پیروان خط امام و رهبری متشکل از ۱۸ حزب و گروه سیاسی از جمله حزب موتلفه اسلامی، با صدور بیانیه ای رسما حمایت خود را از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اعلام کرد.