حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران گفت: به نظر بنده  این اعمال تحریم ها و محدودیت های جدیدی که توسط وزارت خزانه داری امریکا اعمال شده است نقض دوباره برجام است و این برای چندمین بار است که امریکایی ها برجامی را که خودشان از تهیه کنندگان، تایید کنندگان وامضا کنندگان آن بوده اند را نقض می کنند.

 

وی در ادامه افزود: علت این موضوع و این تحریم ها از سوی امریکایی ها آن است که وقتی برای بار اول برجام را نقض کرده اند عکس العمل مناسبی را از طرف مقابل خود ندیده اند.

 

حاجی دلیگانی اظهار داشت: انفعال برخی از آقایان به آن ها این اجازه را داد که برای بار دوم هم برجام را نقض کنند و این موضوع ادامه دارد و این بار چندمی است است که امریکایی ها محدودیت ها و تحریم های جدیدی را بعد از امضای برجام برای ایران اعمال می کنند و به نظر بنده این نقض صریح برجام است.

 

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی: باید بگوییم که آقایان در پیشگیری و یا جلوگیری از این اقدامات که از طرف امریکایی تاکنون اتفاق افتاده است اقدامات متناسبی را انجام نداده اند.