حمیدرضا فولادگر عصر امروز در آیین تجلیل از نمایندگان ادوار اتاق  بازرگانی اصفهان، فضای حمایت از بخش خصوصی از سوی حاکمیت را بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: با قوانینی که در سال‌های اخیر تصویب شده، دولت، مجلس و سایر نهادها ملزم به حمایت از بخش خصوصی و استفاده از مشاوره نمایندگان آن در تصمیمات مهم اقتصادی شده‌اند.

وی با اشاره به تجربه مثبت تشکیل شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: در اصلاحیه قوانین سعی شده اختیارات این شورا افزایش یابد و اثرگذاری آن بهبود پیدا کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اعتقاد دولت و مجلس بر حمایت از بخش خصوصی است و مجلس نیز امر نظارت بر اجرای قوانین حمایت کننده از بخش خصوصی را دنبال می‌کند.

عضو فراکسیون ولایت به تشکیل مجدد کمیسیون تولید ملی اشاره و تبیین کرد: پیشنهاد تشکیل این کمیسیون ارائه شده و به زودی در صحن علنی به رأی گذاشته خواهد شد و تلاش می‌شود پس از تشکیل کمیسیون، به سرعت گزارش نحوه اجرای قانون رفع موانع تولید تدوین شود.

فولادگر همچنین مطرح کرد: اتاق اصفهان، معاونت جوانان و واحد آموزش فعالی دارد و با همین تلاش باید در مسیر فرهنگ‌سازی کسب و کار قدم بردارد.

وی در پایان رفع موانع کسب و کار را شاه کلید حل مشکلات عنوان و تشریح کرد: در همه سیاست‌ها و قوانین به این رسیدم که مشکل کشور، فضای کسب و کار است.