محمد کاظمی با اشاره به سخنرانی دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا در مراسم تحلیف وی گفت: آنها اگرچه شعار مبارزه با تروریسم را سر می‌دهند اما خودشان در خیلی از عملیات‌های ترور و تخریب در کشورهای مختلف جهان مشارکت دارند.

وی افزود: کیست که نداند آمریکا در هر اقدام تروریستی در نقاط مختلف جهان دست دارد؛ همچنان که در کشور ما نیز عملیات‌های تروری که تاکنون انجام شده با هدایت این کشور و با استفاده از عناصر وابسته به آمریکا صورت گرفته است.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اضافه کرد: مبارزه با تروریسم در کلام ترامپ تنها یک شعار است؛ به ویژه اینکه حزب جمهوریخواه عناد به دشمنی بیشتر با جریان حاکم بر کشورمان نسبت به دموکرات‌ها دارد.

کاظمی با بیان اینکه سیاست‌های دولت آمریکا با تغییر اشخاص دستخوش تغییر نمی‌شود، یادآور شد: مظلوم‌کشی و مخالفت با جریان‌های عدالت‌طلبانه در کل صحنه گیتی سیاست آمریکاست و آنها در جهت حفظ منافع خود از هیچ اقدام خشونت‌باری امتناع نمی‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: به اعتقاد من سیاست‌های ایالات متحده آمریکا از پیش برنامه‌ریزی شده و با تغییر مهره‌ها تغییری نخواهد کرد و بر همین اساس سیاست آنها در مقابل تروریسم نیز به قوت خود باقی خواهد بود.