سیدابولقاسم رئوفیان، عضو جبهه ایستادگی و دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین  پیرامون انتخاب نهایی آقای میرسلیم از سوی حزب موتلفه برای رقابت‌های ریاست جمهوری گفت: آقای میرسلیم توسط مسوولین استان‌های حزب موتلفه تایید و معرفی شد.  این انتخاب شاید مورد توافق همه اصولگرایان نباشد ولی این شخص از چهره‌های مورد وثوق و شخصیتی قابل احترام است، سابقه و پیشینه او نشان از صداقت، راست‌گویی و مدیریت بوده و به نظر‌ می‌رسد موتلفه توانسته بر سر یک  شخصیت قابل احترام و مقبولی به توافق نظر برسد.

او ادامه داد: به احتمال زیاد دیگر احزاب اصولگرانیز به زودی افراد مورد قبول خود را  معرفی کنند. کما اینکه حزب اسلامی ایران‌زمین نیز مدتی است در این مورد و انتخاب شخص شایسته‌ای که راهی پاستور شود در حال گفت‌وگو و رسیدن به یک اتفاق نظر است.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با تاکید بر اینکه "دولت دوازدهم از پرکارترین و پرمشغله‌ترین دولت‌ها در طول تاریخ ریاست جمهوری ایران خواهد بود". افزود: شاخص های انتخاب فردی که بتواند مدیریت حساسی بر اوضاع داشته باشد بسیار است. حزب موتلفه با داشتن 41شاخص جهت انتخاب آقای میرسلیم در شورای مرکزی تصمیم‌گیری کرد. جدول این شاخص‌ها به دفتر آیت‌الله کرمانی و رویت ایشان رسید و تایید شد. از بین چندین چهره ای که نامشان امروز برای ریاست جمهوری مطرح است چند نفر نهایی باید با شاخص‌ها تطبیق داده شده و در نهایت بهترین گزینه برای رقابت منتخب شوند.

رئوفیان با اشاره بر اینکه "روش انتخاب کاندیدا برای کاندیدای ریاست جمهوری، اجماع متخصصین بوده" گفت: فردی که نزدیک‌ترین شرایط را داشته باشد معرفی خواهد شد و در نهایت از بین این افراد با رعایت شایسته سالاری و تکیه بر خواسته‌های مردم انتخاب آخر انجام خواهد شد. روش پیش‌رو در صورتی مطلوب است که از سوی تصمیم‌گیرندگان بدون سهم‌خواهی انجام شود.

این فعال اصولگرا ادامه داد: اگر آقای میرسلیم کاندیدای نهایی و مورد قبول همه اصولگرایان نباشند، احتمالا افراد دیگری نیز از سوی اصولگرایان مطرح خواهند شد و قطع یقین یکی دیگر از افراد مذکور آقای قالیباف است و در حال حاضر به عنوان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین  تا زمانی که گزینه نهایی این حزب مشخص نشده، حمایتم را از هیچ شخص خاصی اعلام نمی‌کنم و به شخصه قایل به تشکیلات هستم.

رئوفیان اضافه کرد: یکی دیگر از گزینه‌های قطعی اصولگرایان آقای روحانی است. ما آقای روحانی را جدا اصول گرایان نمی‌دانیم و حزب اسلامی ایران زمین با یک نگاه باز به آقای روحانی نگاه می‌کند. آقای روحانی بسیاری از شاخص های مورد نظر را از سوی اصولگرایان را دارد.

عضو جبهه ایستادگی با اشاره به سخنان بادامچیان در رابطه با اعلام نامزدی یک خانم برای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما دیدگاه جنسیتی به ریاست جمهوری نداریم و اگر یک خانم از سوی اصولگرایان با شاخص‌های مورد نظر معرفی شود، قطعا مورد حمایت قرار خواهد گرفت.