پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- اطمینان اصلاح‌طلبان به تکرار نتیجه انتخابات مجلس با دخالت رئیس دولت اصلاحات و «تَکرار» می‌کنیم روی دیگری غیر از این اعتماد به نفس هم دارد. اطمینان بخشی از این جریان به رای‌آوریی لیستی (بدون جذابیت شخصی کاندیداها) موجب تلاش نزاعی درونی و جدی برای حضور در این لیست شده است تا جایی که از انتشار خبر علیه یک‌دیگر نیز پرهیز ندارند.

نمونه‌ای از این تهاجم، درباره‌ی موضوع آقازاده‌های اصلاح‌طلبی است که همچون دختر صفدرحسینی با نظر مثبت رئیس دولت اصلاحات در لیست قرار می‌گیرند. در چند روز گذشته چندرسانه (شهرما و ...) و شخصیت اصلاح‌طلب چون رمضان‌زاده به ثبت‌نام آقازاده‌هایی چون فرزند سلطانی وزیر ورزش و فرزند موسوی لاری وزیر کشور دولت خاتمی اعتراض کردند. اعتراضی که با توئیت جواد امام مدیرعامل بنیاد باران پاسخ گرفت.

اگر سری به اینستاگرام آقازاده‌ی موسوی لاری بزنیم، شاهد تصاویر او از فعالیت در بنیاد باران و در کنار رئیس دولت اصلاحات خواهیم بود. نمونه‌اش تصویر زیر با حضور آقازاده‌های دیگری چون محمدعلی آهنگران و علی مرعشی در کنار  رئیس دولت اصلاحات است که معنای واضح‌تری به توئیت جواد امام می‌دهد.

مشاهده شدت این نزاع پیش از انتخابات، تکرار نزاع‌های شورای شهر اول را هشدار می‌دهد. شورایی که یکدست اصلاح‌طلب بود و مکرر در آن برای انتخاب شهردار یا بین اعضای شورا نزاع‌های تندی در می‌گرفت که نهایتا منجر به انحلال این شورا توسط دولت اصلاحات شد.