حسین نیازآذری در صحن علنی روز یکشنبه در نطق میان دستور خود اظهار داشت: به لطف الهی تعامل خوبی در سطوح مختلف کشور در جهت حفظ منافع ملی وجود دارد و وحدت ملت ایران به واسطه تحولات بین‌المللی روز به روز بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: اجتماع با شکوه مردم در اربعین حسینی و 28 صفر در مشهد مقدس از مصادیق بارز این وحدت است، ایران اسلامی تعهدات خود را در سطوح بین‌المللی اثبات کرده است و مقتدرانه در مقابل مصوبه مجلس سنای آمریکا که نقض آشکار برجام است، خواهد ایستاد.

 

نماینده مردم بابل تصریح کرد: توصیه مجلس و ملت ایران به غرب این است که فرصت برجام را مغتنم شمارند.

 

نیازآذری افزود: امروز رکود بازار، فضای تنش در اقتصاد، کمبود آب شرب مشکلات اشتغال چالش‌های بزرگ کشوراند و حل آن در اقتصاد مقاومتی قابل دسترس می‌باشد.

 

وی تأکید کرد:سوال مردم از تیم اقتصادی دولت این است که در دایره تدبیر چه می‌گذرد که اکثر واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی مدت‌ها است به حالت نیمه فعال و غیر فعال درآمده است؟

 

نماینده مردم بابل ادامه داد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مسئله اول کشور است اما کارنامه ضعیف دولت و تیم اقتصادی از جمله حقوق‌های نجومی و ... به اعتماد عمومی خدشه وارد کرده است، تا زمانی که قوای سه گانه به جدیت با بازگرداندن اموال بیت‌المال و تنبیه خاطیان این اعتماد مخدوش شده مردم را اثبات نکند، شرایط مناسبی پیش‌رو نخواهیم داشت.

 

نیازآذری خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی تلاش دارند با سیاسی کردن و جهت‌دار نمودن و منحصر کردن مشکلات به یک دولت، ماهیت موضوع را پاک کنند و این یک آفت جدی است که ملت آن را نخواهد پذیرفت.