مهربد مهرافزا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ضمن اشاره به صحبت‌های رئیس دیوان محاسبات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حالی که دیوان محاسبات حداقل 400 نجومی بگیر را معرفی کرده دولت کماکان حمایت خود را از این افراد ادامه می‌دهد.

این فعال دانشجویی با یاد آوری صحبت‌های رهبری که حقوق ‌های نجومی را با عنوان خیانت نام بردند بیان داشت: اظهارات آقای بانک و جهانگیری در دفاع از نجومی بگیران نشان دهنده این مساله است که دولت مشکلی با حقوق نجومی ندارد و چه بسا آن را حق مدیران خود می‌داند.

وی اظهار داشت: حالا که دیوان محاسبات صراحتا آمار نجومی بگیران را آن هم با کلی تبصره و ارفاق اعلام کرده است زمان آن رسیده که قوه قضائیه وارد عمل شود و حق مردم مستضعف را بگیرد.

مهر افزا حقوق‌های نجومی را بزرگترین خیانت دولت به خودش دانست و تصریح کرد: اگر دولت فکر می‌کند که حقوق های نجومی طبق قانون بوده است اجازه دهد دستگاه‌های نظارتی ورود پیدا کنند و این موضوع را بررسی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: در واقع مدیری که سال‌ها حقوق غیرمتعارف گرفته و تعدی به بیت المال کرده است، تنها مجازاتی که می‌شود این است از آن کار عزل می‌گردد. بیم آن می‌رود که موضوع فساد نیز به مثابه گذشته به تدریج به فراموشی سپرده شود

این فعال دانشجویی در خاتمه گفت: در صورت عدم برخورد با حقوق‌های نجومی در آینده شاهد رونمایی از نوع دیگری از فساد خواهیم بود. ما دانشجویان خواستاریم که قوه قضائیه مجدانه این موضوع را پیگیری و در این باره برای مردم روشنگری کند.