سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی درباره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر تبری جستن مسئولین از فتنه و اعلام مواضع آشکار درباره این موضوع اظهار کرد: فتنه خط قرمز نظام است و همه کسانی که در فتنه سال 88 نقش داشتند، چه به‌عنوان سران فتنه و چه بازیگر فتنه متهم هستند.

وی با بیان اینکه مردم وجه منفی این افراد را به خوبی شناختند و با حماسه بزرگ 9 دی فتنه دشمنان را سرکوب کردند، گفت: سران فتنه با سکوت خود نشان دادند که کماکان دنباله‌رو خط دشمن بوده و خط فکری معاندان نظام را بر خواست مردم ترجیع می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: خیانت سران فتنه هرگز از ذهن تاریخی ملت فراموش نخواهد شد. برخی جریانات داخلی وابسته به فتنه‌گران تلاش می‌کنند تا آنها را از این اتهام  سنگین و نابخشودنی مبرا کرده و با اقداماتی فتنه 88  را به فراموشی بسپارند.

حسینی خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب با تدبیر درست و به‌موقع تذاکراتی را درباره فتنه 88 به  مسؤلین نظام  می‌دهند تا هیچ‌وقت یادمان نرود که این فتنه خطر بزرگی برای نظام بود که با  لطف خدا و بصیرت مردم  این خطر تبدیل به فرصت برای شناخت بهتر بعضی از اشخاص شد. سران فتنه بدانند دیگر بین مردم هیچ جایگاهی ندارند.