آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران از مسئولان خواست تا مشکل مصلی را برای برگزاری نماز جمعه را برطرف کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه عده‌ای، تکفیریها را با نام اسلام درست کردند و به جان مسلمانان انداختند، تصریح کرد: پول سعودی و سیاستهای امریکا علیه اسلام کار می‌کنند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری برفراز قله‌ای در جهان قرار گرفته است که همه جهان را می‌بینند، به جوانان توصیه کرد که قدر رهبر معظم انقلاب را بدانند و نگذارند کلمات و نظرات معظم‌له در غربت به سر ببرد. تنها کسی که حیله دشمنان را خوب تحلیل می‌کند، شخص مقام معظم رهبری است.

آیت الله امامی کاشانی در ادامه با اشاره به اقدامات دنیای استکبار در جهان اسلام، گفت: با این اقدامات دنیای اسلام باید متحد شود. نباید گذاشت دشمنان اسلام، به پیامبر و قرآن بی احترامی کنند.

وی با بیان اینکه در بحرین علما را شکنجه می‌کنند، تاکید کرد: باید با جهان اسلام همدردی کنیم.اهل تسنن و حتی مسیحیان به کشتار شیعیان در پاکستان اعتراض کردند در حالی که دولت این کشور در این زمینه ساکت است.

امام جمعه موقت تهران همچنین رواج موادمخدر را سیاست آمریکا دانست.