زهره طبیب زاده پیرامون فتنه 88 و اتفاقات بعد از آن گفت،  فتنه 88 خسارت بسیار بزرگی به نظام جمهوری اسلامی وارد کرد و حتی میزان این خسارت را از یک بعد دیگر در حد جنگ تحمیلی می شود قلمداد کرد.. کسی مثل صدام که یک عامل دست نشانده در منطقه بود و علیه ایران جنگی را به راه انداخت و خسارات بی شماری را به کشور وارد کرد، ما این را به خاطر وابستگی صدام به غرب و همچنین دشمنی غرب با نظام اسلامی ، طبیعی می دانستیم زیرا که یک عامل آمریکایی علیه انقلابی که تمام منافع آمریکا را در منطقه به چالش کشیده، بخواهد جنگ به راه بیاندازد. اما فتنه 88 به نظر من از آن جهت مهم بود که عناصری از داخل انقلاب علیه نظام فعالیت کردند.

وی در ادامه افزود:. سلطنت طلبان و منافق هر زمانی که فضا پیدا بکند علیه نظام توطئه چینی و فتنه می کنند و این موردی که آنها علناً بارها به آن اشاره  کرده اند اما ملت انتظار نداشتند از کسانی جزئی از نظام و مسئولان رده بالای نظام بودند و در سال 88 در رأس جریان فتنه قرار گرفتند. و این آسیب بزرگی بود که این افراد به نظام  زدند والبته چهره واقعی این ها برای ملت مشخص شد که چگونه صدوهشتاد درجه تغییر کردند و به دشمنان نظام تبدیل شدند و ما شاهد این بودیم که خسارات بسیار جبران ناپذیری در فتنه 88 به نظام وارد شد .

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری ادامه داد: مهم ترین ضرری که فتنه به کشور زد این بود که نظام را برای بیگانگان آسیب پذیر نشان داد. این بزرگترین ضربه بود. البته ضربه های اقتصادی و سیاسی دیگری هم برای کشور به همراه داشت .

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: فتنه گران و سران فتنه باید به خسارات جواب بدهند اما از همه این ها مهم تر این بود که آرامشی که در کشور و ثبات و امنیتی که در نظام وجود داشت به وسیله این فتنه ، نزدیک به 8 ماه فضای پایتخت کشور نا امن جلوه داده شد و این به بیگانگان نشان داد که زمینه در کشور وجود دارد یعنی امکان پذیر است که یک عده بیایند و یک توطئه این چنینی و انقلاب مخملی را در کشور پیاده کنند.