پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- یادی بکنیم از خواهر گرامی سرکار خانم شیرین عبادی؛ نگران ایشان شده ایم در این چند روزه. خدایی نکرده مشکل شنوایی و بینایی نداشته باشند؟؛ همین چند روز پس از واقعه ی منا مشخص شد چه جریاناتی در کنار ملت حضور دارند و دلشان برای میهن خود می سوزد. حادثه ی منا نشان داد رژیم آل سعود که ید طولانی در کشتن ملت های مسلمان جهان با سر نیزه و دلار دارد، این بار  با بی کفایتی تمام، سرنوش چند هزار نفر انسان بی گناه را به کام مرگ فرستاد تا نشان دهد هیچ بویی از انسانیت ندارد . رژیمی که با چراغ سبز غرب و خرج کردن دلار های نفتی خود توانست در روزهای اخیر، کرسی ریاست یکی از مهمترین پنل های شورای حقوق بشر سازمان ملل را تصاحب کند و اثبات کند حقوق بشر غربی، ریشه اش با حقوق بشر سعودی هیچ فرقی ندارد.

فاجعه منا (8)

اما آنچه مهم است ارتباط این رژیم با بعضی از جریانات به اصلاح آزادی و حقوق بشر طلب است که هر نوع رابطه ای را با آل سعود برای خود واجب می دانند و در مواردی که این رژیم، جنایت ها می کند سکوت را بر تمامی احقاق حق ها اولویت می دهند و حتی اگر از سنگ صدا در آید از این جماعت  این بادی نمی وزد! در همین راستا یاد چند نکته خالی از توجه نیست.

شیرین عبادی منافقین خلق (3)

1.بزرگترین گروه مدعی حقوق بشر از نوع غربی اش در کشور، جریان شیرین عبادی دارنده ی جایزه صلح نوبل و از فعالان ضد اسلام و ضد نظام خارج نشین است. در مورد شیرین عبادی مطالب مختلف زیاد منتشر شده اما اخیرا وی گروهی را با عنوان ایران تریبونال تشکیل داده که ضمن جمع آوری و تخلیه اسناد و مدارک در کشور برای تبرئه  قاچاقچیان، سارقین مسلح و اعضای سازمان تروریستی منافقین که از کشتن کودک تا پیرمرد چلوکبابی در کارنامه ی خود خون ها ریخته شده ای را ثبت کرده و اعدام شده اند، فعالیت می نمایند و از این کار هیچ ابایی ندارد. در شرایطی که بسیاری از حجاج کشور در پی بی تدبیری آل سعود و حادثه ی دلخراش منا جان خود را از دست دادند، حتی یک بیانیه یا یک مصاحبه در محکومیت این حادثه! نه حتی محکومیت دولت سعودی منتشر نکردند تا نشان دهند سرپل های این جریان مدعی حقوق بشر چه نسبتی با دلارهای نفتی و آغشته به خون سعودی دارد و چرا این جریان مدعی در چنین مواردی سکوت پیشه می کنند و خفه می شوند!!!

فاجعه منا (1)

2. چند هفته قبل خبری بر روی خروجی ها قرار گرفت «اسناد محرمانه ی پرداخت هزینه ی تحصیل پسر وزیر فرهنگ دوران اصلاح طلبان توسط دولت سعودی عربستان !!»(1) موضوعی که نشان می دهد حمایت سعودی ها از جریان معارض انقلاب اسلامی و مدعیان اصلاح طلبی و لندن نشین و حتی افرادی مثل نوری زاد که به نوکری آل سعود افتخار می کنند (2) چه ارتباط تنگاتنگی با این دولت ضد بشری دارند و در خوش رقصی برای این دولت گوی سبقت را می ربایند. هر دوی این جریان که در واقع یک جریان هستند، از دولت ال سعود پول گرفتند و می گیرند و به طور حتم تا زمانی که بتوانند علیه انقلاب و ملت مسلمان ایران اسلامی حرف بزنند، خواهند گرفت. یک کلام در مورد مسئله منا از سوی این جریان زده نشده و هیچ واکنشی نسبت به این حادثه از آنان دیده نشده است. انگار نه انگار مدعاین شعارهای انسان خواهی و آزادیِ جریان اصلاح طلب دولت اصلاحات، نمی خواهند هیچ واکنشی نسبت این بی کفایتی نشان دهند و وزیر مدعی فرهنگ این جریان، در حالی که اسناد منتشر شده نشان می دهد در آغوش آل سعود قرار دارد، هیچ ارزشی برای جان مسلمین قائل نیست و نمی خواهد موضوع گیری داشته باشد. باید دید این جریان تا به کی می خواهد نسبت به حوادث جنایتکارانه ی آل سعود ساکت باشد و بعد خود را مدعی اصلاح طلبی و آزادی خواهی بداند. تا به کی حامیان مهاجرانی در داخل و خارج می خواهند بر این ننگ ابدی سرپوش بگذارند و از کنارش با « ندیدم » بگذرند! 

شیرین عبادی منافقین خلق (5)

مهاجرانی اگر خود را یک ایرانی نه حتی مسلمان! اگر یک اصلاح طلب! نه حتی معتقد به انقلاب اسلامی می داند بر آرمان های دهه ی هفتاد خود اگر پایبند است که هست، یک حرف علیه این کشتار بگوید و این حادثه را در ابعاد مختلف محکوم کند. هرچند انتظار نیست شیرین عبادی که حالا از این کشور به آن کشور می رود تا جمهوری اسلامی را به عنوان ناقض حقوق بشر غربی معرفی کند! حقوق بشر سعودی را نقد کند و بخواهد این کشور جنایت پیشه که از شرق تا غرب بلاد مسلمین خون ملت ها را کشیده است، محکوم کرده و بخواهد این دولت از مسئولیت پنل حقوق بشر استعفا دهد. 

این نیز بگذرد! تاریخ و حافظه ی ملت ایران این صحنه ها و این حوادث و افرادی که سکوت کردند را هیچ وقت فراموش نخواهند کرد و خوش رقصی مدعیان حقوق بشر غربی – سعودی را نخواهند بخشید و یقینا ملت هر روز بیشتر نسبت به این جریان با دیدگاه بهتر نظاره خواهد کرد. باید دید چه زمانی اصلاح طلبان از این رفتار مهاجرانی و امثالهم اعلام انزجار می کنند و رسما اعلام برائت می نمایند. به واقع امثال مهاجرانی خود را مدعی اصلاح طلبی می دانند و مردم با نگاه وزیر فرهنگ دولت اصلاحات او را می شناسند. باید این جریان خود را  مبرا از این اتهامات خود را باز تعریف کند. 

شیرین عبادی منافقین خلق (2)

1) اسناد ویکی‌لیکس: سعودی‌ها پسر مهاجرانی را در انگلیس بورس تحصیلی کردند

سرنخ بورسیه پسر مهاجرانی به کجا می‌رسد؟!

2) اعتراف نوری زاده به نوکری آل سعود

شیرین عبادی منافقین خلق (6)