به گزارش پارس، اعتماد از قول معاون اول رئیس‌جمهور نوشت: اگر در دوره مسئولیت ما بابک زنجانی دوم تولید شود دیگر صلاحیت ماندن در سمتمان را نداریم. اظهارات عضو ارشد کارگزاران در حالی است که برخی اعضای این حزب متهمان عمده مفاسد اقتصادی هستند.
بازی با نوچه‌ها و سوژه‌هایی مانند بابک زنجانی در حالی است که او در مصاحبه با نشریه زنجیره‌ای آسمان (وابسته به کارگزاران) تصریح کرده پولدار شدن را دو دهه پیش از طریق ارتباط با رئیس بانک مرکزی دولت سازندگی و سپس فروش دلار از این طریق که سودهای هنگفتی دربر داشته، آغاز کرده است. همچنین تصاویر متعدد ملاقات‌ها و جایزه گرفتن‌های زنجانی با مدعیان اصلاح‌طلبی و همچنین آقایان هاشمی و روحانی در فضای اینترنت موجود است.
همزمان با فضاسازی جهانگیری- که اخیرا با حضور و سخنرانی در جمع کارگزاران- از تقلای زودهنگام انتخاباتی پرده برداشت، تقی رحمانی از اعضای گروهک ملی مذهبی و از متواریان فتنه 88 در مصاحبه با رادیو فردا تصریح کرد: مسئله پول کثیف یک شعار انتخاباتی خواهد بود و این روش‌ها از سوی بوروکرات‌های همسو با آقای هاشمی و آقای روحانی ادامه پیدا خواهد کرد. جریان بوروکرات واژه پول کثیف را بر سر جریان مقابل می‌زند که در انتخابات 84 آقای هاشمی رفسنجانی را شکست داد.