به گزارش پارس به نقل از فارس، سردار حسین سلامی صبح امروز در مراسم افتتاح ۱۰۰ پایگاه بسیج در مشهد با تاکید بر اینکه امروز پس از هزار و چند سال اسلام به برکت انقلاب اسلامی فرصت حضور در عرصه‌های مختلف را پیدا کرده است، اظهار کرد: اسلام در متن مسائل مردم ورود پیدا کرده و قرآن از موضوع راز و نیاز به نقش اساسی و حیاتی خود در تامین تحولات جوامع اسلامی وارد شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: ما راه سختی را برای حاکمیت اسلام پیموده‌ایم و برای آزادی بندگان خدا از اسارت و حفظ کرامت و عزت مسلمانان مسیر سختی را طی کرده‌ایم اما این اقدامات سبب شد تا امروز شجره طیبه دین اسلام در اعماق ایمان و باور مردم ما ریشه‌های مستحکمی پیدا کند.

وی با بیان اینکه ما باور نمی‌کردیم که به این سرعت انقلاب اسلامی از مرزهای کشور عبور کند، گفت: ما از فروپاشی دولت‌های بزرگ به دست قدرت‌های بزرگ جلوگیری کردیم و اجازه ندادیم که عراق به دست آمریکا و عناصر دست نشانده آنها بیفتد.

سردار سلامی افزود: همچنین ما از فروپاشی مقاومت در سوریه جلوگیری کردیم و اجازه ندادیم سرنوشت مسلمانان در آن کشور به دست دشمنان بیفتد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد: فلسطینیان به برکت دستاوردهای انقلاب ما نفس می‌کشند و زنده‌اند و همچنین بحرینی‌ها امروز می‌توانند در خیابان‌های بحرین اعتراض کنند و دولت بحرین نمی‌تواند آنطور که می‌خواهد آنها را سرکوب کند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که نمی‌توانند امنیت و شرافت ما را از بین ببرند و آنها جایی برای ورود به این مملکت ندارند، افزود: باید همگان بدانند که راه ما ادامه دارد و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه باید توجه داشته باشیم که زمانی که مسئولیتی را برعهده می‌گیریم تعهدات خود را خوب بشناسیم، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که یا مسئولیت‌ها را به زمین بگذاریم و به غیر واگذار کنیم و یا به درستی آنها را انجام دهیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه مشهد باید یکی از امن‌ترین و دلنشین‌ترین محیط‌ها باشد، تصریح کرد: ناهنجاری‌هایی در حاشیه شهر مشهد دیده می‌شود، که یک اراده قدرتمند برای برطرف کردن آنها باید وجود داشته باشد.

سردار سلامی عنوان کرد: من ۶ ماه پیش از حاشیه شهر مشهد بازدید داشتم و خوشبختانه امروز نسبت به گذشته وضعیت این مناطق بهتر شده است.

وی عنوان کرد: ما مسئولان تحمل این وضعیت را نداریم و برای بهبود وضعیت مردم در نقاط حاشیه‌ای تلاش می‌کنیم.