به گزارش فارس، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: رئیس‌جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر سه‌شنبه و برای انجام سفری ۲ روزه به ترکمنستان می‌رود.


پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ترکمنستان اظهار داشت: حسن روحانی به دعوت رئیس‌جمهور ترکمنستان شامگاه سه‌شنبه وارد شهر عشق‌آباد شده و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: مراسم استقبال رسمی رئیس‌جمهور ترکمنستان از آقای روحانی نیز صبح چهارشنبه و در کاخ ریاست جمهوری این کشور برگزار شده و سپس روسای جمهور دو کشور ملاقات دو جانبه خواهند داشت.

وی با اشاره به دیدار مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور افزود: بعد از این دیدار مراسم امضای اسناد همکاری میان دو کشور برگزار شده و روسای جمهوری نیز برای دقایقی و در حضور خبرنگاران رسانه‌های جمعی سخن خواهند گفت.

اسماعیلی کاشت یک اصله نهال به نشانه دوستی دو ملت را از دیگر برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام کرد و گفت: روسای جمهوری دو کشور همچنین عصر روز چهارشنبه در جمع تجار و بازرگانان ایرانی- ترکمنی حاضر و با آنان به گفت‌وگو می‌نشیند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از ضیافت شام رئیس‌جمهور ترکمنستان که به افتخار رئیس‌جمهور کشورمان برگزار خواهد شد آقای روحانی و هیات همراه شامگاه چهارشنبه به تهران باز می‌گردند.