به گزارش پارس به نقل از واحدمرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، روز گذشته مردم بحرین بار دیگر تظاهرات کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات، آزادی شیخ علی سلمان از رهبران مخالفان را خواستار بودند. نیروهای حکومتی برای سرکوب معترضان وارد عمل شدند که این مداخله به درگیری منجر شد. نیروهای حکومتی به سرکوب معترضان مبادرت کردند.

این تظاهرات و درگیری در منطقه بلاد القدیم در نزدیک شهر منامه، پایتخت بحرین رخ داد. نیروهای پلیس برای متفرق کردن معترضان به سمت آنها ، گلوله های پلاستیکی و گاز اشک آور شلیک کردند. روز گذشته، علاوه بر بلاد القدیم در چندین شهرک و روستای دیگر در بحرین نیز تظاهرات مشابهی برپا شد. شیخ علی سلمان ماه گذشته به اتهام تلاش برای تغییر رژیم در بحرین بازداشت و زندانی شد.
اینگونه اقدامات رژیم بحرین همچنان ادامه دارد. روز گذشته سازمان عفو بین الملل که از سازمانهای فعال در زمینه دفاع از حقوق بشر است از اقدام رژیم بحرین در لغو تابعیت هفتاد و دو نفر از معترضان انتقاد کرده و خواستار ابطال این حکم شده است.
عفو بین الملل اعلام کرده است رژیم بحرین با مخالفان حکومت همانند کسانی برخورد می کند که به گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) ملحق می شوند. رژیم آل خلیفه حاکم بر بحرین از زمان آغاز تظاهرات در سال دو هزار و یازده، به سرکوب شدید معترضان مبادرت کرده است.