پايگاه خبري تحليلي «پارس»- در انتهای هفته گذشته طبق حکم دادگاه مبنی بر ساخت طبقه‌های فوقانی پاساژ علاء الدین تهران، این واحد های تجاری توسط مسئولین اجرای احکام تخریب گردید.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، دیده‌بان نوشت: ساخت و سازهای غیر قانونی همواره یکی از معضلات مشکل ساز در عمران شهرها و آبادانی کشور ما بوده است. پیشروی‌های خلاف قانون، ساختمانهای بیش از اندازه مرتفع، بناهای غیر مستحکم، ساخت در محدوده‌های غیر قانونی مثل حاشیه کوه‌ها و رودخانه‌ها و... از مسائلی است که شنیدن اخبار آنها هر شهروند منصف و قانون مداری را آزرده خاطر می کرده است.
saltanattakhalof  
این ماجرا تا بدان اندازه حائز اهمیت است که اعمال قانون و سختگیری بدون مسامحه از سوی مجریان قانون نسبت به متخلفین تبدیل به یک مطالبه عمومی در میان ملت ما شده است و مردم کشورمان ضمن تقدیر از زحمات مجریان قانون در مقابل تخلفات خرد، انتظار برخورد جدی با سرشاخه ها و گرداننده های اصلی این بلبشوی عمرانی را دارند و به اصطلاح توقع دارند با دانه درشت ها نیز برخورد جدی صورت بگیرد.
آنچه پس از برخورد با تخلف ساختمانی پاساژ علاء الدین به عنوان یک مهره نیمه درشت! در رسانه های مجازی ضد انقلاب جلب توجه کرد، مواجهه طرفدارانه آنها نسبت به متخلف ماجرا و مظلوم نمایی وی بود.این جوسازی ها و زیر سؤال بردن اجرای قانون در حالی صورت می گیرد که آنها نظام اسلامی اسلامی را متهم به رواج فساد و تخلف های قانونی در کشور می نمایند.
saltanattakhalof1  
در این میان جریان منحوس و تاریخ گذشته سلطنت طلب با برجسته نمودن برخی اشتباهات و مشکلات در کشور ، مدیریت کل نظام را کاملا ناکار آمد جلوه می داده و در مقابل شاه خائن و سر سپرده پهلوی را بر می کشیده است.

اکنون چنین اظهار نظرهای مضحک و مسخره ای درباره این رخداد پسندیده ماهیت پلید و ضد ایرانی و ضد مردمی آنها را بیش از پیش بر ملا می سازد و این جمله شاکرانه را به یادمان می آورد که «الحمد لله الذی جعل أعداءنا من الحمقاء»