در حسرت اپوزیسیون عاقل!
جایی‌ یکی‌ از منتقدین جمهوری اسلامی نوشته بودند که اپوزیسیون جمهوری اسلامی را خدا خودش زده است! خوب راست می‌‌گویند! فعلا با پهلوی، هخا، رجوی یا حزب توده کار نداریم که ارزش نقد ندارد. اینها اصلا جدی گرفته نمی شوند که بخواهیم وقتمان را تلف کنیم. اما در ۳۵ سال گذشته، جنبش به اصطلاح سبز بیش از بقیه اپوزیسیون‌ها توانسته است کاری پیش ببرد. 

اما رهبران این جنبش کیستند؟ شیخ مهدی کروبی ۳۰۰ میلیونی که با لباس روحانیت در حد دبیرستان عربی‌ نمی داند! روشنفکر‌ترین بانو که با نظریه داماد لرستان جهانیان را میخکوب کرده است! و میر سبز که نقاشی‌های آبستره او از عجیب‌ترین پدیده‌های جمهوری اسلامی بوده است و با فوق لیسانس معماری در سطح دکترای علوم سیاسی تدریس و پایان نامه راهنمایی‌ می‌‌کرد! 

قسمت خنده دارتر این که همگی‌ هم جز بافت قدرت جمهوری اسلامی بوده اند و روزگاری که در بافت قدرت حضور داشتند، آن کار دیگر می‌‌کرده اند. حالا اینها را بگذارید کنار دکتر عبدالله، اپوزیسیون کشور برادر افغانستان که خیلی‌‌ها عقب مانده حسابشان می‌‌کنند و کلاه خود را قاضی کنید. نمی دانم جمهوری اسلامی چه گناهی کرده است که نباید اپوزیسیون شایسته داشته باشد؟