پایگاه خبری تحلیلی «پارس»- جلسه نمایندگان استانی محمود احمدی نژاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «پارس»، جلسه استانی رابطین استانی محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق با حضور اسفندیار رحیم مشایی و برخی از نزدیکان فکری وی برگزار شد.

در این جلسه، رابطین استانی، افراد مختلفی را جهت نامزدی در انتخابات مجلس از وزرای دولت سابق و فعالین در استانها معرفی و خواستار حمایت دکتر محمود احمدی نژاد از آنها شده اند.

احمدی نژاد در این جلسه تحلیل مفصلی از اوضاع اقتصادی کشور ارایه کرد و ابراز داشت که این گزارش خدمت مقامات عالی نظام طرح شده است. وی همچنین گزارش کوتاهی از فضای سیاسی کشور ارایه کرده است.

وی در ادامه به شاخصهایی برای انتخاب نامزدهای مورد نظر، اشاره کرده و بیشترین تاکید خود را بر انتخاب افرادی «خارج» از گروههای نام و نشان دار سیاسی قرار داده است. وی توصیه کرده است: فهرست های خود را با این شاخص ها اصلاح و تکمیل کنید و سراغ چهره‌هايي که از نظر سياسي سوخته‌اند هم نرويد. برويد سراغ افرادي که حرف دل مردم را بزنند و رأي مي‌آورند.

در اين جلسه اسفنديار رحيم مشايي نیز یک تحلیل در حوزه مبانی فکری ارایه کرده و در ادامه نیز بحثی راجع به سیاست خارجی داشته است. وی همچنین در مورد حضور جریان بهار(جریان وابسته به محمود احمدی نژاد) با تابلو در انتخابات مجلس ابراز تردید کرده و تاکید کرده که ورود ما با تابلو به این صحنه، موجب دوقطبی شدن فضای انتخابات می شود که فعلا نظام اجازه نمی دهد چنین فضایی بر رقابتها حاکم شود.

در این جلسه تاکید شده است: نبايد با تابلو جریان بهار(جریان وابسته به محمود احمدی نژاد) جلو بياييم، بلکه همه بايد به ‌صورت انفرادي جلو بيايند تا از فيلتر شوراي نگهبان هم راحت‌تر عبور کنند و بعد از ورود افرادمان به مجلس مي‌توانيم فراکسيون قوي تشکيل دهيم.

افراد این جلسه حضور در قالب فهرست های اصولگرایی و اصلاح طلبی برای ورود به صحن مجلس را مغتنم دانسته اند.

در این جلسه دکتر ابوالحسن فقیه، رضا داوری، مجید امیدی شهرکی، علی اکبر جوانفکر و محمد جعفر بهداد نیز حضور داشتند.