پايگاه خبري تحليلي «پارس»- سه عضو مجلس خبرگان رهبري در مورد برخي مواضع حسن روحاني با وي ديدار و گفتگو كردند.
 
به گزارش پايگاه خبري تحليلي «پارس»، در پي برخي مواضع روحاني و اتفاقات دولت يازدهم، سه عضو مجلس خبرگان رهبري پيش از ماه مبارك رمضان با حسن روحاني رييس دولت يازدهم ديدار و گفتگو كردند.
 
در اين جلسه كه سه عضو مجلس خبرگان، آيت الله مرتضي مقتدايي رييس شوراي عالي حوزه علميه قم، آيت الله غلامعلي نعيم آبادي نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بندرعباس و آيت الله ابراهيم رييسي معاون اول قوه قضاييه با حجت الاسلام والمسلمين حسن روحاني رييس جمهور گفتگو و ابهاماتي كه بعضا در سخنان وي مطرح مي شود را مورد بحث قرار دادند.
 
در اين جلسه آيت الله مقتدايي درخصوص تقويت رابطه دولت با علما و مراجع و توجه به مطالبات علمي و اعتقادي آنها سخن گفت؛ سپس آيت الله نعيم آبادي در مورد وضعيت حجاب و عفاف و بي توجهي هاي بخش هاي مختلف دولتي در رده هاي مختلف و همچنين نفوذ برخي عناصر وهابي مسلك در برخي استانها و تضعيف رابطه شيعه و سني به خاطر دخالت هاي برخي مسوولين اجرايي و نفوذ وهابيت هشدار داد. وي همچنين از برخورد برخي استاندران با مردم در استانهاي مختلف اظهار گلايه كرد.
 
در ادامه اين جلسه آيت الله رييسي در مورد برخي تفاوت مواضع رييس جمهور با امام(ره) رهبري اشاره كرد و با ارايه تاريخ و مكان سخنراني هاي رييس جمهور و مواضع امام(ره) و رهبري، خواستار رفع برخي ابهامات شد. گفته مي شود وي مواضع دكتر روحاني را از مرداد سال گذشته مورد اشاره قرار داده بود.
 
همچنين آيت الله رييسي برخي اطرافيان رييس جمهور را نام برده و نسبت به برخي فعاليت هاي پشت صحنه و مواضع مغاير آنها با مواضع اصيل رييس جمهور هشدارهايي را در جلسه مطرح ساخت.
 
در عين حال اين سه عضو مجلس خبرگان رهبری آمادگی كامل خود و ساير خبرگان ملت در حمایت و هر گونه کمک به دولت یازدهم، را اعلام کردند.
 
در اين جلسه روحاني نسبت به برخي مسايل توضيحاتي ارايه كرد و از تذكرات مكرر خود به برخي اطرافيانش خبر داد و تاكيد كرد كه برخي با طراحي مي خواهند رييس جمهور را در مقابل رهبري قرار دهند اما من هيچگاه مسيرم متفاوت از رهبري نخواهد بود و معتقدم هر موفقيتي كه تاكنون داشته ايم به دليل پشتيباني ايشان از دولت بوده است. شما مطمئن باشيد دولت بر اهداف،آرمان‌های انقلاب، منویات آقا، پافشاری خواهد كرد و اين را مسير درست خود مي دانيم.