به گزارش پارس، امیر عباس سلطانی عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در مجلس از برگشت خوردن چک بابک زنجانی خبر داد. نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: موعد چک بابک زنجانی ششم اردیبهشت ماه یعنی امروز بود که نقد نشد.


وی افزود: زنجانی قبلا هم چک داده بود که آن هم پاس نشده بود، به هر حال سریال اتفاقات گذشته در حال تکرار است. امیر عباس سلطانی ادامه داد: بعید می دانم چک های بعدی بابک زنجانی پاس شود، چراکه اموال زیادی در ایران ندارد و در کشورهای دیگر سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه زنجانی دو سال است که همین گونه سر می دواند به « انتخاب» گفت: با توجه به شناخت کاملی که از این مرد دارم، دیگر از او قطع امید کرده ام. نماینده مردم بروجن در مجلس افزود: زنجانی هر روز یک حرفی می زند و بعید است کارش به جایی برسد.

عضو کمیته پیگیری پرونده بابک زنجانی در پایان به انتخاب گفت: باوجود آنکه چک زنجانی برگشت خورده، هیچ پیشنهاد دیگری نداده و اصلا این مسائل برایش مهم نیست. وی افزود: از این بابک خان هر چه بگویید بر می آید و نباید خیلی به او امیدوار بود. سلطانی فرد در پاسخ به سئوال دیگر « انتخاب» در مورد ارتباط زنجانی و ضراب بیان داشت: هیچ شواهدی وجود ندارد که این دو را به یکدیگر مرتبط کند. وی در پایان گفت: زنجانی اگر پول وزارت نفت را هم پس بدهد، باز هم آزادی اش بعید است.