در پی اطلاع رسانی   پایگاه خبری تحلیلی « پارس» در خصوص  اینکه  عبدالحمید اسماعیل زهی معروف به مولوی عبدالحمید به عنوان قرار است سخنران ویژه در مراسم استقبال از رییس جمهور در زاهدان حضور خواهد داشت اخبار ضد و نقیضی در خصوص لغو این سخنرانی شنیده میشود

 
روز گذشته پایگاه خبری تحلیلی « پارس» در خبری نوشته بود: در سفر حسن روحانی رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان، عبدالحمید اسماعیل زهی معروف به مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی شهر زاهدان در جایگاه ویژه حضور خواهد داشت و به عنوان سخنران در مراسم استقبال از رییس جمهور در زاهدان سخنرانی خواهد داشت.
 
مولوی عبدالحمید از روحانیون اهل سنت شهر زاهدان است که در جریان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری از نامزدی حسن روحانی حمایت کرد و در جریان گروگانگیری سربازان ایرانی در سراوان، نقش آفرین بود.
 
سفر استانی رئیس جمهوری و هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان در سه شنبه و چهارشنبه این هفته انجام می شود.
 
در جریان این سفر، روحانی با مردم سه شهرستان زابل، چابهار و زاهدان دیدار و گفت وگو خواهد کرد.
 
رییس جمهور همچنین جلسه ای با علمای اهل تشیع و تسنن این استان نیز خواهد داشت.

 

سخنرانی مولوی عبدالحمید در سفر رئیس جمهور به زاهدان لغو شد/ استاندار و نماینده ولی فقیه در استان سخنرانان این مراسم

به دنبال انتشار این اخبار ، یک منبع آگاه به فارس گفت: سخنرانی مولوی عبدالحمید (امام جمعه اهل سنت زاهدان) به هنگام سخنرانی رئیس جمهور در شهر زاهدان لغو شده است.

وی افزود: پیش از این به اصرار استاندار بنا بود تا مولوی عبدالحمید پیش از سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه زاهدان سخنرانی داشته باشد که این برنامه لغو و تنها استاندار سیستان و بلوچستان و نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.