فیروز احمدی ظهر امروز در جمع نمایندگان اقشار مختلف شهرستان اردبیل اظهار داشت: حضور در انتخابات و شرکت حداکثری در آن جزو واجبات دینی محسوب می شود و می توان گفت انتخابات لیله‌القدر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی جریانی موسمی و فصلی نیست، گفت: این جبهه برای انسجام بخشی به نیروهای مردمی و انقلابی و فعالیت هدفمند در ایام انتخابات و بعد از آن نیز برای مطالبه انتظارات مردم تشکیل یافته و در کنار دولت انقلابی حضور خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: اهداف جبهه مردمی فراتر از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است چرا که نامزدها آراء مردم را بعضا به نفع خودشان می‌خواهند اما جبهه مردمی آراء مردم را برای انقلاب و دولت انقلابی هدایت می‌کند و به همین خاطر فراتر از جریانهای سیاسی عمل می‌کند و ما معتقدیم که حفظ نظام اسلامی درد مشترک همه آحاد مردم است.

احمدی تصریح کرد: استعمار برای براندازی نظام‌های مختلف از انتخابات شروع کرده و آن را هدف قرار داده است که غرب و هم پیمانانشان برای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز دندان تیز کرده‌اند و هر روز با تهدیدات جدیدی کشورمان را مورد هجمه قرار می‌دهند که باید همه ما در این زمینه آگاهانه عمل کرده و حضور گسترده و با شکوه‌تری در انتخابات پیش رو داشته باشیم.

اقتصاد مقاومتی، نسخه اقتصادی دولت احتمالی جبهه مردمی

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به یکی از برنامه‌های جبهه مردمی تصریح کرد: نسخه اقتصادی دولت احتمالی جبهه مردمی، مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است زیرا ما معتقدیم تمامی سازوکار و روند خروج از وضعیت نابه‌سامان اقتصادی کنونی در بندهای اقتصاد مقاومتی نهفته است که باید به صورت دقیق و علمی به مرحله اجرا در بیاید تا نتیجه آن را در جامعه مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اظهارات اخیر دولت مبنی بر اینکه " ما وعده 100 روزه برای حل مشکلات اقتصادی مردم نداده‌ایم"، گفت: دولتها باید به هنگام اظهار نظر هوشیارانه عمل کنند، رئیس دولت در ارائه برنامه‌های خود در رسانه ملی اظهار داشت که 100 روزه مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل می‌کنم ولی بعد از 4 سال و در صورتی که به وعده خودش عمل نکرده اظهار کرده که بنده کی گفتم که 100 روزه مشکلات اقتصادی را حل کنم، سوال من این است که آیا این اظهارات ضد و نقیض دولتمردان توهین به شعور مردم نیست؟ دولت اسلامی باید از دروغ و شعارهای کاذب دوری کند که اگر چنین نباشد نمی‌توان آن را دولت اسلامی و انقلابی نامید.

چرخش سانتریفوژها و چرخ کارخانه‌ها به ایستادن ترازوی کسبه‌های تبدیل شد

این فعال سیاسی اظهار کرد: دولت از چرخش سانتریفوژها و چرخش چرخ کارخانه‌ها سخن گفت اما نه سانتریفوژی چرخید و نه چرخ کارخانه‌ها، ترازوهای کسبه‌ها ایستاد، کسب و کار مردم رنگ باخت، بیکاری جوانان تحصیل کرده و پدران خانواده‌ها به اوج رسید اینها ثمره شعارهای کذایی دولت در 4 سال گذشته است.

احمدی تصریح کرد: دولت باید بداند که دیگر زمان انشاء نوشتن و دیکته خواندن نیست و 4 سال گذشته وقت آزمون عملی بود تا در پایان این مدت نمره قبولی از مردم بگیرد که متاسفانه چنین نشده است، مردم در سال 92 به انشاء دولت یازدهم نمره داد ولی در این 4 سال آزمون عملی انتظار نمی‌رود که از مردم نمره قبولی بگیرد.

وی با اشاره به فناوری هسته‌ای و شهدای گرانقدر این صنعت بیان کرد: دولت فعلی فعالیت 20 ساله دانشمندان هسته‌ای همچون احمدی روشن‌ها را نادیده گرفت و حتی پس از ریختن بتن به گلوی نیروگاهها هیچ بازخورد مناسبی برای مردم ارائه نداد تا معیشت مردم تامین شود، البته اطمینان داریم مردم با بصیرت ایران اسلامی این اقدامات نامبارک دولت را به خوبی رصد می‌کنند و به زمان خود پاسخ آن را خواهند داد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با طرح این سوال که آیا پرداخت معوقات فرهنگیان و سایر اقشار و پرداخت سود سهام عدالت که متعلق به این دولت نیست توهین به شعور سیاسی مردم و نوعی عوام فریبی در زمان تبلیغات انتخاباتی نیست، افزود: دولت اگر هوشمندانه عمل می‌کرد می‌دانست که دیگر مردم آگاه شده‌اند و با این اقدامات سرنوشت 4 سال آینده را به مبالغ ناچیز نمی‌فروشند.

اقتدار نظام باید توسط اقدامات عاقلانه دولتها تقویت شود

احمدی با بیان اینکه دیگر زمان مصلحت اندیشی برای انقلاب نیست، گفت: اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا، رهبری امام راحل و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است که بایستی این اقتدار و عظمت کشور توسط اقدامات عاقلانه دولتها تقویت شود نه این که هر روز تهدیدی علیه کشورمان از سوی دشمنان مطرح شود.

این فعال سیاسی به جمع حاضر اطمینان داد که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای بهبود شرایط نابه سامان موجود که در چند سال اخیر شدت پیدا کرده است برنامه مدون و عملیاتی داشته که در صورت پیروزی دولت انقلابی مردم را از این مشکلات نجات دهد.

وی اظهار کرد: در مرامنامه و اساسنامه جبهه مردمی با سهم خواهان و مصادره‌کنندگان نظام برخورد خواهد شد که امیدواریم این مرامنامه و اساسنامه را به اطلاع مردم برسانید که جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از پایین به بالا و از بطن مردم شکل گرفته است و همچون سایر جریانهای سیاسی به مردم تحمیل نشده است.

احمدی تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلب برای تخریب جبهه مردمی از هیچ اظهار نظری اجتناب نکرده است و کاندیداهای این جبهه را جنگ طلب نامیده‌اند که باز اطمینان داریم مردم این اظهارات غلط را باور نمی‌کنند و این جز تخریب چیز دیگری نیست.

وی با اشاره به اجماع کاندیداهای جبهه بیان کرد: در حال حاضر آقایان رئیسی و قالیباف کاندیداهای احراز شرایط شده این جبهه هستند که در روزهای اواخر تبدیل به یک کاندیدا شده و اتحاد و انسجام نیروهای انقلاب را به رخ معاندین خواهند کشید و با صدای بلند عرض می‌کنیم که سال 92 و عدم انسجام کاندیداهای انقلابی تکرار نخواهد شد.